همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از شکست در شهرآورد اصفهان و واگذاری نتیجه به ذوب آهن، با ابراز رضایت از سطح کیفی مسابقه، پیروزی یک بر صفر رقیب سنتی خود را غیرعادلانه توصیف کرد و گفت: با اضافه شدن فابیو جانواریو مشکلات خط هافبک ما رفع و به آن سپاهان ایده آل نزدیک خواهیم شد.

ghalehnoi

 با اضافه شدن فابیو جانواریو مشکلات خط هافبک ما رفع و به آن سپاهان ایده آل نزدیک خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - واحد اصفهان، امیر قلعه نوعی در نشست مطبوعاتی پس از بازی، با بیان اینکه هر دو تیم، فوتبال بسیار خوب و با کیفیتی به نمایش گذاشتند، اظهار کرد: بسیار خوشحالم که فوتبال سطح بالایی را هر دو تیم بازی کردند. در این دیدار هم در نیمه‌ی نخست و هم در نیمه‌ی دوم، کنترل و نبض بازی کاملا در اختیار ما بود، اما متاسفانه نتوانستیم همچون بازی های گذشته، از موقعیت هایی که بدست آوردیم بهره ی لازم را ببریم.

وی افزود: ذوب آهن پس از به ثمر رساندن گل یک بازی بسته را در دستور کار خود قرار داد، ما نیز عمق و کناره های آنها را برای حمله و ایجاد موقعیت در نظر گرفته بودیم که تا حدودی نیز موفق بودیم و توانستیم چندین موقعیت بسیار خوب گل زنی روی دروازه ی حریف خلق کنیم. اما مدافعین و دروازه بان ذوب آهن در این دیدار بسیار خوب کار کردند و اجازه ندادند ما از موقعیت های خود استفاده کنیم. به باشگاه ذوب آهن و شخص منصور ابراهیم زاده تبریک می گویم، فوتبال خوبی بازی کردند اما باید اذعان کنم در این دیدار به نوعی عدالت فوتبال رعایت نشد و موقعیت های ما به ثمر نرسید.

سرمربی سپاهان با بد توصیف کردن کسب تنها 6 امتیاز از 5 مسابقه بیان داشت: ما روز به روز از نظر کیفیت بازی در حال بهتر شدن هستیم و به هماهنگی لازم و آن چیزی که مد نظر کادر فنی است نزدیک تر می شویم. امیدوارم بدشانسی هایی که گریبان گیر سپاهان شده است تمام شود و مصدومانی هم که داریم بهبود یابند تا بتوانیم با تمام قدرت مسابقات را ادامه دهیم. با این وجود از تمام بازیکنانم تشکر می کنم، مخصوصا عملکردی که در نیمه‌ی دوم داشتند ستودنی بود چراکه از هیچ تلاشی فروگذار نکرند اما بازی را باختیم؛ امیدوارم مبارک بچه های ذوب آهن باشد.

قلعه نوعی با بیان اینکه برای این باخت هیچ بهانه ای نمی آورم، تصریح کرد: جدیدا هر اتفاقی که در هر جای ایران رخ می دهد بحث سپاهان مطرح می شود! این روزها سپاهان هووی بعضی افراد شده است!

سرمربی اسبق تیم ملی با تاکید بر اینکه ما در اصفهان هم مظلوم هستیم و برخی دوستان علاقه ندارند سپاهان موفق باشد، خطاب به خبرنگاران گفت: همانطور که همه ی ایران علیه امیر قلعه نوعی و سپاهان هستند، شما ها نیز علیه قلعه نوعی و سپاهان هستید! این جای تعجب دارد! البته باید بگویم همه ی شما ها هم اینگونه نیستید!

وی پیرامون صحبت های سرمربی فولاد خوزستان پس از بازی برابر نفت تهران، اضافه کرد: از مجید جلالی که دلیل اعتراضش را پرسیده‌اند جواب داده به دلیل بازی هفته ی قبل برابر سپاهان اعتراض کرده ام! اینکه مربی به وسط زمین مسابقه دویده چه ربطی به سپاهان دارد؟! چرا وقتی که در بازی فولاد و نفت تهران یک پنالتی برای تیم تهرانی گرفته نشد چیزی نگفتید؟!

قلعه نوعی با ابراز امیدواری به بهبود شرایط تیم سپاهان در هفته های آینده خاطر نشان کرد: کیفیتی که امروز بازیکنانم به نمایش گذاشتند من را به آینده بسیار امیدوار کرد. مطمئنا در بازی های آینده به آن سپاهان ایده آل و آن تیمی که مد نظر کادرفنی است خواهیم رسید.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال ایسنا که چرا با وجود بازیکنان بازی سازی چون محرم نویدکیا و احمد جمشیدیان به نفوذ از کناره ها و ارسال های مستقیم تاکید دارید، گفت: وقتی تیم هایی که برابر ما قرار می گیرند با تجمع در خط دفاعی، کانال مرکزی را می بندند، طبیعی است که ما برای ایجاد موقعیت از کناره ها استفاده کنیم و بازی را به لب خط بکشانیم. در این دیدار هم پس از حضور بیک زاده در زمین مسابقه، ارسال های خطرناکی را به روی دروازه‌ی حریف انجام دادیم که متاسفانه مهاجمین نتوانستند آنها را تبدیل به گل کنند.

وی با بیان اینکه با هیچ بازیکنی تعارف ندارم و اگر لازم باشد بازیکنان نامی را نیز نیمکت نشین می‌کنم، ادامه داد: معتقدم اگر خط هافبک ما به آن ترکیب ایده آل برسد مطمئنا هم مهاجمین را در عمق خط دفاعی حریفان به خوبی تغذیه می کنند و هم می توانیم از خسرو حیدری در کناره ی خط طولی به نحو بهتری استفاده کنیم. باید بگویم تا پیش از این بازی خط هافبک ما کیفیت لازم را نداشت ولی برابر ذوب آهن بسیار بهتر شده بود و از نظر کیفی در سطح بسیار مطلوبی قرار داشت. مطمئنا با اضافه شدن فابیو جانواریو مشکلات خط هافبک ما رفع خواهد شد.

امیر قلعه نوعی در پایان در پاسخ به این سوال خبرنگار ایسنا که از وی پرسید "شما در یکی از مصاحبه‌هایتان سپاهان را تیمی بی‌مهره و بی‌ستاره توصیف کرده بودید اما در یک مصاحبه ی دیگر از بستن تیمی پر مهره هم چون بارسلونای اسپانیا خبر داده بودید! ، سرانجام اکنون قهرمان فصل گذشته پرستاره است یا خیر؟" خاطر نشان کرد: ما سه بازیکن از شهرداری بندرعباس و ابومسلم خراسان جذب کرده ایم که کسی این بازیکنان را نمی بیند! ما در سپاهان یک تیم هستیم، مگر تیم های دیگر مهره ندارند؟ هر تیمی به بضاعت خود ستاره دارد، ما باید اگر ستاره ای هم در اختیار داریم آنها را تبدیل به یک تیم منسجم کنیم که پارسال این گونه بودیم و این فصل نیز قطعا به آن دست خواهیم یافت

کد خبر 114274
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز