خسرو حیدری در بازی سپاهان مقابل پاس همدان یکی از عوامل مهم پیروزی تیم زردپوش اصفهانی بود. او در این مسابقه 2 پاس گل داد تا تعداد پاس گل هایش را در این فصل به عدد 3 برساند.

بازیکنان فوتبال

او در تاکتیک امیر قلعه نویی، کلیدی‌ترین مهره محسوب می‌شود و بی‌جهت نبود که این مربی قبل از شروع فصل و در جلسه‌ای که با مسئولان سپاهان داشت، خطاب به آنها گفت: «اگر خسرو به تیم ما بیاید مدعی قهرمانی در آسیا خواهیم شد.»

سپاهان بدون شک پر مهره‌ترین تیم ایران محسوب می‌شود و دست قلعه نویی برای استفاده از تاکتیک‌های مختلف باز است ولی او بیشتر روی حرکات حیدری و سانترهای او از جناح راست تکیه کرده است؛ درست شیوه‌ای که در استقلال به کار گرفت و باعث شد که حیدری در کمتر از 2 سال تبدیل به بهترین مدافع راست ایران شود.

حیدری که عملکرد قابل‌قبولی مقابل پاس داشت در مورد بازی خودش به همشهری می‌گوید:«خدا را شکر می‌کنم که نسبت به بازی‌های قبلی بهتر بودم و توانستم 2 پاس گل بدهم. الان در حال نزدیک شدن به شرایط ایده آل هستم و امیدوارم برای سپاهان بازیکن مثمرثمری باشم.»

حیدری در ادامه به برد سپاهان مقابل پاس اشاره می‌کند:«این برد برای ما خیلی مهم بود. سپاهان در بازی با ذوب آهن هم مستحق باخت نبود ولی متأسفانه استفاده نکردن از فرصت‌های گلزنی باعث شد که خیلی راحت نتیجه را واگذار کنیم. در این مسابقه هم فرصت‌های زیادی داشتیم و بازی با پاس نشان داد که حتی یک گل برتری هم نمی‌تواند دلیلی برای پیروزی باشد چون پاس در دقیقه 80 گل مساوی را زد و ما قبل از این گل فرصت‌های متعددی را به راحتی از دست دادیم.»

مدافع ملی پوش سپاهان پیش‌بینی قهرمانی لیگ را دشوار می‌داند و تاکید می‌کند: «نمی‌توانم با قاطعیت از حالا در مورد قهرمانی حرف بزنم. تیم‌های مدعی در این 6 هفته فراز و نشیب‌های زیادی داشتند و فکر می‌کنم که چهره مدعیان تا 5 هفته دیگر مشخص شود.

البته ما تیم خوبی داریم و سپاهان مثل سال‌های اخیر بازهم مدعی قهرمانی خواهد بود ولی ما کمی زمان می‌خواهیم. سپاهان امسال دچار تغییر و تحولات شد و اردوهای تیم ملی هم باعث شد که بازیکنان دیر با هم هماهنگ شوند. فقط امیدوارم هواداران صبور باشند تا سپاهان چهره واقعی‌اش را نشان دهد.»

حیدری جمعه شب باید مقابل استقلال تهران قرار بگیرد؛ تیمی که سال قبل در آن بازی می‌کرد و جدایی‌اش از جمع آبی پوشان حاشیه‌های زیادی را به همراه داشت.حیدری هنوز اتفاقات هفته اول را فراموش نکرده که در بازی سپاهان و راه‌آهن عده‌ای از طرفداران منتسب به استقلال علیه او فحاشی کردند.

البته حیدری معتقد است که آنها طرفدار استقلال نبودند. او می‌گوید: «شک نکنید که آن عده خط گرفته بودند و به هیچ عنوان نباید اسم هوادار استقلال را روی آنها گذاشت. آن عده از جایی خط گرفته بودند و من اعتقاد دارم که طرفداران واقعی استقلال با معرفت هستند و چنین رفتارهایی را انجام نمی‌دهند.»

حیدری در مورد رویارویی با استقلال و واکنش احتمالی عده‌ای از طرفداران در بازی جمعه شب می‌گوید:«به‌نظر من هواداران واقعی استقلال هیچ شعاری علیه من نخواهند داد و از این لحاظ مطمئنم، در ضمن خودم را برای توهین احتمالی تماشاگرنماها که تعدادشان زیاد هم نیست آماده کرده‌ام و اصلا تحت‌تأثیر قرار نخواهم گرفت.من به طرفداران استقلال قول دادم که به این تیم برگردم و سر قولم هستم.استقلال در قلب من است ولی الان بازیکن سپاهان هستم و جمعه بهترین بازی‌ام را مقابل این تیم انجام خواهم داد.»

خیلی‌ها معتقدند آندره لوئیز بازیکن برزیلی استقلال هرگز نتوانسته جای حیدری را پر کند ولی خودش تمایل ندارد در این مورد حرف بزند. او می‌گوید: «بهتر است کارشناسان بگویند که این بازیکن توانسته جای من را پر کند یا خیر. من دوست ندارم در این مورد حرفی بزنم که حاشیه درست شود.»

کد خبر 114633

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز