جمعه ۱۶ تیر ۱۳۸۵ - ۱۶:۰۹
۰ نفر

هفتاد و پنجمین شماره هفته‌نامه همشهری جوان با مطالبی جذاب و خواندنی برای جوانان هفت تا هفتاد و هفت ساله، روز شنبه 17 تیر ماه روی دکه می‌رود. در این شماره می‌توانید این مطلب‌ها را بخوانید:

کوش آداسی... یک نفر!
گزارشی از مناطق عجیبی که این روزهای گرم تابستان می‌توانند آرامش‌بخش تعطیلات باشند سرویس گزارش همشهری جوان به سراغ تورهای مسافرتی رفته و آمار آن‌ها را درآورده‌ است. از سوراخ‌های جزایر اقیانوس هند تا سواحل مورد خوش آب و هوای مدیترانه. تابستان را هر کجا که می‌خواهید بگذرانید، این مطلب را از دست ندهید.

رویا به پایان می‌رسد
این روزها که تب فوتبال همه دنیا را گرفته فقط آمریکایی‌ها هستند که خودشان را تافته جدا بافته می‌دانند و وسط بازی آرژانتین و آلمان می‌نشینند بازی فینال NBA را می‌بینند. هالیوود که اصولا مخ این ملت را توی دستش دارد، می‌خواهد آمریکایی‌ها را به فوتبال علاقه‌مند کند.

فیلم «گل: رؤیا آغاز می‌شود» پر از ستاره‌های معروف فوتبال و سینما هست. بچه‌های سینمایی همشهری جوان در این شماره این فیلم را سوژه کرده‌اند. یک مصاحبه جنجالی هم با مهران غفوریان گرفته‌اند که واقعا خواندنی است. مهران غفوریان که حقوق کاراکتر خشایار را مال خودش و «زیر آسمان شهر» می‌داند، از دست مهدی مظلومی بدجوری قات زده‌ است.

ردپای باریک
این هفته در بخش سبک زندگی می‌توانید مجموعه مطالب خواندنی‌ای درباره امضا بخوانید. روانشناسی امضا و آلبومی از امضاهای معروف از جملة این مطالب است.

بیگانه در نیویورک
رمان «عطر سنبل، عطر کاج» و نوشته فیروزه جزایری دوما این روزها مورد توجه کتابخوان‌های حرفه‌ای است. بچه‌های ادبیات همشهری جوان به سراغ این کتاب رفته‌اند و درباره‌اش حرف زده‌اند که خواندنش خالی از لطف نیست.

گل سرسبد مطالب ورزشی این شماره هفته‌نامه جوان همشهری که روی جلد هم رفته آخرین مرد مبارز یا همان آندو تیموریان است. بهترین بازیکن و پدیده ایران در جام جهانی. حرف‌های جالبی به بچه‌های گروه ورزش این مجله زده که خواندن آن دود از سرتان بلند می‌کند.

سرویس دانش و جهان همشهری جوان برای یکی از پدیده‌های بزرگ دنیای مجازی یعنی دانشنامه اینترنتی و باز «ویکی پدیا» پرونده خواندنی‌ای تهیه کرده ‌است.

کد خبر 1060

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز