چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر اطلاعات گفت که حکم جلب مهدی هاشمی صادر شده و سید محمد خاتمی از سوی این وزارتخانه ممنوع الخروج نشده است.

به گزارش مهر، حجت الاسلام  حیدر مصلحی وزیر اطلاعات چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه مسئولان ایتالیایی مدعی شده اند که معصومی نژاد خبرنگار صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران یکی از عناصر وزارت اطلاعات کشورمان بوده است، ارزیابی شما در این زمینه چیست؟ گفت: اصلاً چنین چیزی نیست. معصومی نژاد یک خبرنگار بوده است.

وی در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری در خصوص احضار و جلب مهدی هاشمی عنوان کرد:‌ حکم جلب را گرفته‌ایم و هر موقع وقتش شد آن را اجرا می‌کنیم.

مصلحی در پاسخ به این سئوال که از چه طریقی اقدام خواهید کرد گفت: فعلاً‌ از هیچ طریقی اقدام نمی‌کنیم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا از طریق اینترپل دستگیری مهدی هاشمی را دنبال نمی‌کنید نیز گفت: اینترپل در حوزه وظایف نیروی انتظامی است.

وزیر اطلاعات در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری در مورد پرونده کردستان عنوان کرد: این گروه از اول انقلاب مشغول فعالیتهای تروریستی در کشور بودند که نیمی از آنها بعد از شهادت شیخ الاسلام دستگیر شدند و کل گروه نیز دیروز متلاشی شد.

وی از افشای نام این گروه تروریستی خودداری کرد و گفت: اسم این گروه را فعلاً نمی‌گویم.

مصلحی همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا سید محمد خاتمی ممنوع‌الخروج شده است یا نه؟ نیز ممنوع‌الخروج بودن وی را تکذیب کرد و گفت: این گروه اقدامات، وظیفه قوه قضائیه است.

کد خبر 105661

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز