وزیر اطلاعات با بیان اینکه یک نفر از بازداشت‌شدگان اخیر خبرنگاری بوده که با سایت‌های بیگانه ارتباط داشته، افزود: این شخص حمایت قابل توجهی نیز از طرف بیگانگان داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، حیدر مصلحی در پاسخ به سؤال خبرنگاری در مورد بازداشت‌های اخیر اظهار کرد: همه این افراد خبرنگار نیستند و تنها یکی از آنها با سایت‌های بیگانه مرتبط بوده و اعترافاتی نیز داشته است.

وی با بیان اینکه وی خبرنگاری در ارتباط با رادیو فردا بوده، افزود: افراد مختلفی نیز در این زمینه دستگیر شدند که به مسائل‌شان رسیدگی می‌شود.وزیر اطلاعات در پاسخ به سؤالی درباره شایعه کشف سلاح‌ در یکی از مناطق تهران گفت: برادران سپاهی این سلاح‌ها را کشف کردند و درحال پیگیری موضوع هستند که با چه قصد و منظوری سلاح‌ها در آنجا موجود بوده است.

مصلحی افزود: اظهاراتی مطرح شده بود که این سلاح‌ها مربوط به بسیج است که هیچ‌کدام از اظهارات مطرح شده در این خصوص براساس بررسی‌ها صحیح نیست و سپاه در حال بررسی بیشتر موضوع است تا به نتیجه برسد.وزیر اطلاعات همچنین امنیت عمومی کشور را مطلوب توصیف کردو گفت: این امنیت مرهون تلاش‌های دستگاه‌های امنیتی و انتظامی است.

کد خبر 101536

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز