همشهری آنلاین: وزیر اطلاعات گفت: قطعا آمریکا از گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی دست‌بردار نیست و برای او جانشین می‌گذارد اما به حول و قوه الهی، طومارشان جمع خواهد شد.

به گزارش ایسنا حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در حاشیه‌ دومین روز از همایش ملی و اسلامی برای آینده فلسطین در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که اعلام شده است فرد جدیدی به عنوان سرکرده‌ گروهک تروریستی ریگی مشخص شده است، اظهار کرد: ما با تروریسم مخالفیم، آن هم تروریست‌هایی که برای داخل کشورمان تربیت می‌شوند. قطعا با سلطه‌ اطلاعاتی که داریم آن‌ها نابود می‌شوند. وضعیت این گروهک وضعیت رو به نابودی و هلاکت است. ان‌شاءالله در آینده نزدیک شاهد موفقیت‌های بیشتری از جانب جمهوری اسلامی ایران در این راستا خواهیم بود.

وی هم‌چنین در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر تحویل ریگی از طریق پاکستان به ایران تاکید کرد: تمام این‌ها کذب محض است. به هیچ وجه چنین چیزی نبوده است. هیچ دستگاه اطلاعاتی در دنیا در این رابطه و دستگیری ریگی ورود نداشت و توضیحات همان است که در مورد نحوه‌ دستگیری ریگی در تلویزیون داده شد.

انتفاضه سوم

وزیر اطلاعات در مورد این‌که وزارت اطلاعات برای انتفاضه سوم اینترنتی و همکاری با گروه‌های مبارز فلسطینی اعلام آمادگی کرده است، گفت: ما باید در جوامع بشری آن‌چه که حضرت امام(ره) به عنوان بسیج مستضعفین نام بردند را در چارچوب عدالت‌خواهی و استکبارستیزی شکل دهیم. در فضای شبکه‌ مجازی به خوبی می‌شود شبکه‌های اجتماعی را در دنیای بشری شکل داد تا ابعاد جنایت‌های صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها و حمایت‌هایی که از صهیونیست‌ها می‌شود را افشا کرد و مجموعه‌های عدالت‌خواه را در شبکه‌هایی شکل داد و حرکت جهانی علیه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی ایجاد کرد.

 وزارت خارجه و وزارت اطلاعات درباره انگلیس اختلاف نظر ندارند 

وی درباره اظهاراتی مبنی بر اختلاف نظر میان وزارت خارجه و وزارت اطلاعات در رابطه با انگلیس خاطرنشان کرد: در این رابطه اختلاف نظری نداریم. دولت در چارچوب سیاست‌هایی که دارد رویکرد واحدی را در این رابطه دنبال می‌کند و قطعا دولت تکلیف خود را در مقابل کشورهایی که منافع این ملت و نظام را در معرض تهدید قرار می‌دهند، به خوبی می‌داند.

کد خبر 102502

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز