همشهری آنلاین: 13 تن از اعضای وابسته به یک گروه تروریستی طی هفته گذشته در استانهای قزوین، همدان، کردستان و ‏مازندران شناسایی و دستگیر شدند.


به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت اطلاعات اعلام کرد: در ادامه ضربات پی در پی وارده بر اعضای یک گروه ضد‌انقلاب ‏تروریستی وابسته به سرویسهای اطلاعاتی بیگانه و با تلاش و پیگر‌ی‌های اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان ‏‏(عج) 13 تن از اعضای وابسته به گروه تروریستی طی هفته گذشته در استان‌های قزوین، همدان، کردستان و ‏مازندران شناسایی و طی عملیات‌های موفق با همکاری نیروهای انتظامی دستگیر شدند‎.

‏‌این گروه تروریستی سال گذشته به طور مستقیم در به شهادت رساندن ماموستا برهان امام جمعه موقت و امام ‏جمعه مسجد قبای سنندج و ماموستا محمد شیخ الاسلام نماینده مردم سنندج در مجلس خبرگان رهبری و ربایش و ‏قتل خلیفه ابراهیم فرهادی در شهرستان‌ قروه نقش داشته و ترورهای دیگری نیز در کارنامه خود داشته‌اند‎.

در این عملیات‌ها بالغ بر 500 کیلوگرم مواد ساخت بمب به همراه 10 بمب آماده انفجار و مقادیر معتنابهی سلاح و ‏مهمات جنگی به دست آمده است‏‎.
 
گروه مذکور به منظور ایجاد رعب و وحشت و انجام اقدامات تروریستی خود مبادرت به سرقت مسلحانه از چند ‏مغازه طلا فروشی در شهر همدان کردند که منجر به مجروحیت پنج تن از عابرین پیاده شده و همچنین در جریان ‏سرقت از یک طلا فروشی در شهرستان زنجان موجب به شهادت رسیدن یکی از شهروندان شدند.

 

کد خبر 109664

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز