همشهری آنلاین: وزیر اطلاعات درباره محاکمه دو آمریکایی دستگیر شده گفت: این محاکمه در دستگاه قضایی انجام خواهد شد و ما هر پرونده‌ای که داشته باشیم آن را در اختیار دستگاه قضایی قرار خواهیم داد.

حیدر مصلحی وزیر اطلاعات

به گزارش ایسنا حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی  با بیان این خبر، در جمع خبرنگاران درباره هدفمند کردن یارانه‌ها و تمهیدات لازم برای اجرای مناسب این طرح گفت: هماهنگی و انسجام خوبی برای اجرای این قانون میان دستگاه‌ها وجود دارد و نمایندگان تجار و صنوف نیز همکاری‌های خوبی در این زمینه داشته‌اند.

 وی افزود: پیش‌بینی‌های لازم انجام شده که اگر کسی بخواهد در اجرای این طرح اخلال ایجاد کند و یا برنامه‌هایی برای این کار داشته باشد با او برخورد شود و به دستگاه قضایی معرفی شود.

 وزیر اطلاعات در پاسخ به این سوال که آیا برای رئیس‌جمهور در لبنان طرح تروری وجود داشته یا خیر؟ گفت: وضعیت آن‌جا طوری بود که همه چیز علنی بود و حتی وقتی که آنجا برای رییس‌جمهور آکواریومی طراحی کرده بودند که در آن قرار بگیرد رئیس‌جمهور نپذیرفت.

  وزیر اطلاعات در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره دستگیری هفت افغانی به جرم جاسوسی گفت: در این زمینه اطلاعات دقیقی ندارم و فکر نمی‌کنم که جاسوس باشند.

کد خبر 118815
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز