همشهری آنلاین: وزیر اطلاعات یکشنبه شب در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه هیات دولت حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران به صورت کوتاه پاسخ داد.

حیدر مصلحی

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین حیدر مصلحی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که اخیرا در کویت هفت نفر به اتهام جاسوسی برای ایران دستگیر شده‌اند و دادگاه‌های این افراد در حال برگزاری است، دستگاه اطلاعاتی چه پیگیری در این ارتباط انجام داده است؟ گفت: آنچه که مطرح شده کذب محض است و آن‌ها نیز نتوانستند چیزی را در این ارتباط اثبات کنند.

وزیر اطلاعات هم‌چنین در پاسخ به سوالی در مورد دستگیری افرادی در ارتباط با پرونده انفجار زاهدان و آیا این‌که افراد جدیدی در این ارتباط دستگیر شده‌اند یا نه، گفت: در این ارتباط خبرها همان است که قبلا مطرح شده است.

مصلحی هم‌چنین در مورد گروهک ریگی و این‌که گفته می‌شود این گروهک در برخی از نقاط ایران فعالیت خود را گسترش داده است، گفت:‌ گروهک ریگی آن قدر قوی نیست که بتواند در عمق و بطن کشور فعالیت‌های خود را گسترش دهد.

وی هم‌چنین در پاسخ به این سوال که رییس‌ج مهور چندی پیش گفته بود که صهیونیست‌ها آدم اجیر کرده بودند تا مرا ترور کنند، آیا شما می‌توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه بدهید؟ گفت: این مساله بیانگر این است که چقدر سیستم‌های اطلاعاتی آمریکا ضعیف است.

 

کد خبر 113495
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز