همشهری آنلاین: وزیر اطلاعات گفت: بیانیه نظام جمهوری اسلامی به همراه ترکیه و برزیل در نشست مشترک، دنیای استکبار را به چالش کشید و در بحران جدی قرار داد

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات در جمع مردم و مسوولان شهرستان کوهبنان گفت: حضور شما مردم موجب قدردانی از دولتی است که عمده هم و غم و افتخارش از بین بردن معضلات و مشکلات مستضعفان و پابرهنگان است که انقلاب را به وجود آوردند.

وی افزود: دولت نهم و دهم افتخارش این است که با استفاده از فرمایشات مقام معظم رهبری و بنیانگذار انقلاب اسلامی مسیری را انتخاب کرد که اقشار مختلف جامعه که در حساس‌ترین لحظات همه هستی خود را برای نظام می‌گذاشتند و می‌گذارند، مورد توجه قرار گیرند.

مصلحی خطاب به اشغالگران عراق و افغانستان اظهار کرد: بیایید امنیت را از نیروهای نظام جمهوری اسلامی فرا بگیرید که اینها نتیجه تدین است و استکبار امروز به خاطر صبر و پایداری شما در راه ولایت و در همه عرصه‌ها در بدترین شرایط قرار گرفته است.

وزیر اطلاعات با اشاره به خدمات انجام شده در سفرهای دور نخست و دوم هیات دولت در شهرستان کوهبنان خاطرنشان کرد: بسیاری از مصوبات اجرایی شده و در حال طی کردن مسیر طبیعی خود است که ان‌شاءالله در سفر سوم در بحث ایجاد اشتغال، پرورش گل و گیاه و بحث گردشگری توجه ویژه‌ای می‌شود.

کد خبر 108313

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز