چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر دفاع با اشاره به رای 97 درصدی مردم جنوب به دولت دهم، گفت: مردم جنوب به شعارهای انقلابی رای دادند

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار احمد وحیدی، که همزمان با سفر رییس‌جمهور به کرمان، به این استان سفر کرده است، در نشست شورای اداری شهرستان کهنوج با اشاره به طراحی جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی افزود: استکبار و غربی‌ها از قدرت عظیم فرهنگی ملت ایران هراس دارند و درصدد ضربه زدن به آن هستند.

وی افزود: افرادی طراح جنگ نرم هستند و تمام امکانات دنیا در اختیار آنها قرار دارد، این در حالی است که این دولت با شعارهای انقلابی آمده و با تمام قدرت در مقابل آنها ایستاده است.

وزیر دفاع تصریح کرد: آنهایی که ادعای حقوق بشر دارند، پنج هزار کلاهک هسته‌ای را نزد خود نگهداری می‌کنند و آیا این قدرت، سرافرازی و عزت است؟

وی با اشاره به برگزاری اجلاس گروه 15 در تهران که حاصل آن بیانیه سه جانبه‌ای بود، گفت: بیانیه تهران، دنیا را در یک موضع انفعالی قرار داده است.

سردار وحیدی، ضمن اشاره به  برخی از مشکلات منطقه و شهرستان کهنوج یادآور شد: بحث صادرات محصولات کشاورزی در این منطقه کافی نیست.

وزیر دفاع بر ساماندهی و تقویت بخش خصوصی در منطقه تاکید کرد و افزود: هزینه حمل و نقل محصولات کشاورزی در منطقه زیاد است که باید این موضوع نیز ساماندهی شود.

وحیدی، با اشاره به انجام استمهال وام‌های معوقه در جنوب استان کرمان، گفت: این کار بسیار دشواری بود که دولت بانک‌ها را راضی به انجام آن کرد.

وزیر دفاع خاطرنشان کرد: در دولت عدالت و خدمت، مردم کهنوج باید به همان اندازه از امکانات عمومی کشور سهم داشته باشند که شهروندان تهرانی سهم دارند.

 

کد خبر 108311

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز