همشهری آنلاین: وزیر کشور به معاون امنیتی و انتظامی این وزارتخانه دستور داد تا کمیسیونی برای بازنگری در راهبردهای بازارچه‌های مرزی تشکیل گردد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مصطفی محمد نجار در جلسه شورای توسعه پایدار امنیت غرب کشور که روز شنبه در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد با تاکید بر رسیدگی به وضعیت مرزنشینان و حل مشکلات آنان، گفت: معیشت و اشتغال مرزنشینان باید مورد توجه دستگاه‌های مربوطه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه باید در خصوص مسائل واردات مرزی هماهنگی و برنامه ریزی دقیق و منطقی صورت بگیرد، تصریح کرد: تمامی دستگاهها باید سیاست یکدست و واحدی را در مورد بازارچه ها و معابر مرزی داشته باشند تا از تردد قاچاقچیان و ورود کالای قاچاق جلوگیری شود.

محمد نجار همچنین به معاون امنیتی وزارت کشور دستور داد تا کمیسیونی کارشناسی در خصوص بازنگری در راهبردهای بازارچه های مرزی تشکیل گردد.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستگیری سرکرده گروهک تروریستی شرق کشور با تقدیر و تشکر از تمامی نیروهای انتظامی، نظامی، امنیتی و اطلاعاتی که در این اقدام ارزشمند سهیم بودند، تاکید کرد: تلاش‌های بسیار خوبی طی سال‌های اخیر از سوی نیروهای انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی صورت گرفته است و اکنون فضای امنیتی کشور در شرایط بسیار مطلوب و خوبی به سر می‌برد.

جلسه شورای توسعه پایدار غرب کشور با حضور استانداران آذربایجان غربی، کردستان، ایلام و کرمانشاه و نمایندگان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های ذی ربط به ریاست وزیر کشور برگزار شد و حاضرین در جلسه به بیان طرح‌ها و پیشنهادات خود در زمینه‌های مورد نظر پرداختند.

کد خبر 102431

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز