جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۶
۰ نفر

فلوریدا‌: دعوا برای تماشای کانال تلویزیونی دلخواه یکی از متداول‌ترین مشاجره‌ها بین زن و شوهرهاست که چندان جدی گرفته نمی‌شود و در نهایت یکی از زوج‌ها دیگری را قانع می‌کند.

اما یکی از این دعوا‌ها هم به خیر نگذشت و شوهر عصبانی همسرش را با ضربه چوب بیس‌بال راهی بیمارستان کرد. ماجرا از این قرار بود که او می‌خواست مسابقه فوتبال تماشا کند اما همسرش برای تماشای یک فیلم سینمایی که از کانال دیگری پخش می‌شد، اصرار داشت.

این زن کنترل تلویزیون را از دید شوهرش پنهان کرد و همین اقدام موجب شد که مرد 38 ساله با چوب بیس‌بال به سر همسرش ضربه بزند.

سگ تیرانداز

کالیفرنیا:  شکارچیان پرندگان سگ‌های شکاری را همراه خود می‌برند تا پس از هدف قرار دادن پرنده و شلیک به آن سگ شکاری پرنده را پیدا کند و برای شکارچی بیاورد. اما یک شکارچی خودش توسط سگ شکاری به طعمه تبدیل شد.

این مرد میانسال برای شنا به داخل برکه‌ای رفت که در نزدیکی جنگل بود و تفنگ پر از گلوله‌اش را در حالی که در حالت آماده شلیک بود روی زمین قرار داد. این در حالی بود که سگ شکاری همراه او در هنگام جست‌وجوی وسایل برای پیدا کردن غذا به ماشه این تفنگ برخورد کرد و تیر مستقیم به شکارچی که در حال شنا بود اصابت کرد.

هرچند او از این حادثه جان سالم به در برد اما تاکید کرده است که دیگر هیچگاه دست به شکار نمی‌زند. گفتنی است تیر از ناحیه حساسی در قفسه سینه او عبور کرده است و وی بایدتا مدت‌ها در رختخواب استراحت کند.

چسب برای تنبیه 

لندن: زنی که از چسب برای تنبیه شوهرش استفاده کرده بود به تحمل یکسال حبس محکوم شد. این زن از اینکه شوهرش دیر به خانه آمده بود به شدت عصبانی بود و داد و فریاد‌های او در این زمینه هم به نتیجه نرسید.

سرانجام او تصمیم گرفت اقدامی را انجام دهد تا خاطره تنبیه همیشه برای همسرش زنده بماند و او دیگر دیر به خانه بازنگردد. به همین دلیل یک لیوان را به چسبی بسیار قوی آغشته کرد و هنگامی که شوهرش قصد داشت با این لیوان آب بنوشد دستش به گونه‌ای به لیوان چسبید که به هیچ ترتیب از آن جدا نمی‌شد.

همسر این مرد ناچار شد برای کمک به شوهرش نیرو‌های امدادی را خبر کند و به این ترتیب پلیس هم در جریان قرار گرفت. هرچند شوهر این زن از او شکایت نکرده است اما دادگاه به دلیل آسیب زدن به دست این مرد، زن خشمگین را به زندان انداخته است.

ردپای برفی

ونکوور: ردپای بر جا مانده روی برف موجب شد که یک سارق که به 18 خودرو دستبرد زده بود، دستگیر شود. این خودرو‌ها روبه‌روی یک خانه ویلایی پارک بودند که در آن جشن بر پا بود.

سارق با استفاده از تاریکی هوا به سراغ تک‌تک این خودرو‌ها رفت و با مهارتی که داشت بدون به صدا در آمدن دزدگیر‌ها در آنها را باز کرد و هرچه وسیله ارزشمند و پول در این خودرو‌ها بود، سرقت کرد.

این مرد 34 ساله پس از سرقت، قدم‌زنان از محل دور شد و به خانه‌اش که در همان نزدیکی قرار داشت، رفت. اما یک ساعت بعد نخستین میهمان جشن که قصد بازگشت به خانه‌اش را داشت متوجه سرقت از خودرو‌اش شد و ماجرا را با پلیس در میان گذاشت.

ماموران در کمتر از 2ساعت پس از این سرقت، سارق را با بی‌دردسر‌ترین روش یعنی دنبال کردن ردپای برفی در خانه‌اش دستگیر کردند. گفتنی است در این مدت بارش برف قطع شده بود. 

کد خبر 101032

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز