یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۲
۰ نفر

سیدنی‌: پسربچه 4 ساله‌ای که با توپ فوتبال شیشه پنجره خانه همسایه را شکسته بود، موجب شد که پای مادرش به زندان باز شود

هنگامی که این پسر بازیگوش به صورت غیرعمد شیشه را شکست، صاحبخانه به سمت او دوید و با روزنامه‌ای که در دست داشت محکم به صورت این کودک کوبید.

در همین زمان مادر پسربچه که شاهد صحنه بود با زن همسایه درگیر شد و درگیری آنها به آسیب دیدن زن میانسال همسایه منجر شد. به این ترتیب پلیس، مادر پسربچه را بازداشت کرد.

هرچند این زن به دلیل شکایت همسایه‌اش هم‌اکنون در انتظار رای دادگاه به سر می‌برد اما او هم از زن همسایه به دلیل کتک زدن فرزندش شکایت کرده است و می‌خواهد غرامت بگیرد.

سقوط بار از آسمان

میامی:  در شرایطی که سقوط هواپیما‌ها به یک معضل جهانی تبدیل شده اما این بار سقوط بار از هواپیما به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که از قسمت بار هواپیمایی در حال پرواز، جسمی به اندازه یک خودرو جدا شده و سقوط کرده است.

این جسم حدود 85 کیلو‌گرم وزن داشته و در قسمت پارکینگ یک فروشگاه فرود آمده است. هرچند در جریان این حادثه به کسی آسیب وارد نشد اما مقامات در حال بررسی دلیل روی دادن این حادثه هستند.

این در حالی است که در گذشته حادثه مشابهی در مورد یک هواپیمای فرانسوی در نزدیکی فرودگاه شارل‌دو‌گل روی داد که در جریان آن، جسمی به وسط بزرگراه سقوط کرد و موجب کشته شدن چند نفر شد. به گزارش رسانه‌ها در صورتی که نقص فنی هواپیما عامل این حادثه باشد شرکت هوایی به دردسر خواهد افتاد.

دستگیری برای کثیف کردن میز 

فلوریدا: یک دانش‌آموز 12 ساله فقط به دلیل کثیف کردن میز مدرسه‌اش دستگیر شد. این دختر نوجوان با ماژیکی که جوهر آن قابل پاک شدن بود چند جمله روی میز مدرسه نوشت اما ناظم مدرسه برای تنبیه او با پلیس تماس گرفت.

او از ماموران خواست که این نوجوان را دستگیر کنند و ماموران هم در کمال تعجب در حالی که به این نوجوان دستبند زده بودند او را به اداره پلیس انتقال دادند. این در حالی است که خانواده این دانش‌آموز به شدت از این اقدام انتقاد کرده‌اند و در صورتی که مدیر مدرسه از آنها عذرخواهی نکند ماجرا را در دادگاه بررسی می‌کنند.

گفتنی است اداره پلیس نزدیک مدرسه هم هدف دیگر این خانواده برای شکایت است چون آنها نباید برای چنین جرمی به فرزند آنها دستبند می‌زدند. البته رئیس اداره پلیس پذیرفته است که مامورانش در این اقدام زیاده‌روی کرده‌اند.

رانندگی در حالت غیرعادی

مکزیکوسیتی:  راننده جوانی که پس از مصرف مواد مخدر اقدام به رانندگی کرده بود، موقعیت شغلی خود را از دست داد. این مرد 32 ساله، راننده یک مینی‌بوس بود که با آن کارمندان یک اداره را به خانه‌شان می‌رساند.

این مرد پس از پایان ساعت اداری مقداری مواد مخدر استفاده کرد و در همان حال پشت فرمان نشست تا مسافران را به مقصد برساند. او اما با سرعت زیادی رانندگی می‌کرد و گشت پلیس هم این خودرو را متوقف کرد. پلیس پس از مواجه شدن با این مرد متوجه شد که او مواد‌مخدر مصرف کرده و دستگیرش کرد.

در حال حاضر نه‌تنها این مرد باید جریمه رانندگی را بپردازد و گواهینامه‌اش هم توقیف شده، بلکه از کارش هم برکنار شده است. مدیر شرکتی که این مرد به عنوان راننده در آن مشغول به کار بود اعلام کرده است که نمی‌خواهد سلامتی کارمندانش را با استفاده از یک راننده معتاد به خطر بیندازد.

کد خبر 101183

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز