شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۴
۰ نفر

نیوزیلند‌: در حالی که تصور می‌شود تخته موج‌سواری هیچ استفاده دیگری غیر از مو‌ج‌سواری ندارد، یک دختر نوجوان از این وسیله ورزشی برای فراری دادن یک کوسه استفاده کرد.

 ماجرا از این قرار بود که او به همراه خواهر کوچک‌ترش در آب دریا موج‌سواری می‌کرد که یک کوسه یک و نیم‌ متری به آنها حمله کرد. اما این دختر 14 ساله در کمال خونسردی از روی تخته پایین آمد و در حالی که شنا می‌کرد بارها با تخته به سر کوسه ضربه زد تا او را فراری داد.

این دختر نوجوان به خبرنگاران گفت: در آن لحظه فقط به حفاظت از جان خواهر کوچکم فکر می‌کردم و برای این‌کار،تنها سلاحی که در اختیار داشتم، تخته موج‌سواری بود.

جریمه بازی کودکانه

نیویورک:  پسربچه‌ای که در حال بازی با یک تفنگ اسباب‌بازی بود، توسط مدیر مدرسه‌اش 3 روز اخراج شد. این پسربچه در غذاخوری مدرسه تفنگ پلاستیکی را روی سر یک پلیس عروسکی گذاشته بود و به آن شلیک می‌کرد.

در همین حال مدیر مدرسه سر رسید و این پسر 11 ساله را به دفتر احضار کرد. او گفت به دلیل اینکه بازی کودکانه او تاثیر منفی روی سایر دانش‌آموزان داشته است این پسربچه را 3 روز از مدرسه اخراج می‌کند.

البته والدین این دانش‌آموز به شدت با تصمیم مدیر مدرسه مخالفت کرده‌اند و آن را اقدامی بیش از حد خشن در مورد یک بازی کودکانه توصیف می‌کنند. با وجود این، مدیر مدرسه اعلام کرده است که باید تنبیه او در مورد این دانش‌آموز اجرا شود. در مقابل، والدین این پسربچه هم وکیل استخدام کرده‌اند تا تصمیم مدیر مدرسه اجرا نشود.

سارق طمعکار 

ماساچوست: پنهان کردن تعداد زیادی قوطی کرم بهداشتی در جیب‌های لباس سارق موجب شد که او به دام پلیس بیفتد. ماجرا از این قرار بود که این سارق جوان تعداد زیادی قوطی کرم‌های بهداشتی گرانقیمت را از یک فروشگاه برداشت و برای اینکه بتواند از در بیرون برود آنها را در جیب لباسش پنهان کرد.

اما این قوطی‌ها وزن زیادی داشتند و راه‌رفتن این پسر 22 ساله را دشوار کرده بودند. به همین دلیل نگهبان فروشگاه به او مشکوک شد و هنگام بازرسی بدنی 72قوطی کرم را از جیب‌های او بیرون آورد.

این در حالی بود که در صورتی که سارق تعداد کمتری کرم را در جیب‌هایش جاسازی کرده بود به راحتی می‌توانست از فروشگاه خارج شود؛ چون این فروشگاه به سیستم ضد‌سرقت مجهز نبود. گفتنی است پس از این سرقت، مدیر فروشگاه این مکان را تعطیل کرد تا سیستم ضد سرقت را راه‌اندازی کند.

از بین بردن شواهد

سیدنی:  جوان 28 ساله‌ای که مقداری مواد مخدر به همراه داشت برای از بین بردن مدارک جرم این مواد را بلعید. گزارش‌ها حاکی از آن است که این جوان در حال رانندگی در بزرگراه توسط پلیس متوقف شد. او که سرعت زیادی داشت به گمان اینکه پلیس خودرواش را بازرسی خواهد کرد هرچه مواد‌مخدر در خودرواش داشت ، در یک چشم بر هم زدن بلعید.

اما مامور پلیس فقط یک قبض جریمه به دلیل سرعت زیاد به او داد و پس از بررسی مدارک رانندگی به این جوان اجازه داد محل را ترک کند. اما بلعیدن مواد مخدر موجب شد که او دچار شوک شود و نتواند حرکت کند.

به این ترتیب، این جوان به بیمارستان منتقل شد و پس از اینکه مشخص شد شوک او بر‌اثر خوردن مواد مخدر است به زندان افتاد. او هم‌اکنون به اتهام حمل مواد مخدر و تلاش برای ادامه رانندگی در شرایط جسمی نامساعد در انتظار رای دادگاه به سر می‌برد. 

کد خبر 101104

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز