دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۱
۰ نفر

نیویورک‌: زنی که در سال 1898 به دنیا آمده و همچنان در سلامت است، لقب یکی از پیرترین زنان جهان را به خود اختصاص داده است

 این زن 112 ساله خاطرات زیادی از زندگی طولانی‌اش دارد که به جنگ جهانی دوم باز می‌گردد. این زن دلیل عمر طولانی‌اش را تغذیه مناسب می‌داند. او به خبرنگاران گفت از اینکه عمری طولانی داشته‌ام و تجربیات زیادی دارم، خوشحالم.

گفتنی است در حال حاضر 73نفر در جهان بالای 110 سال سن دارند که پیرترین آنها فردی 114ساله است که در ژاپن زندگی می‌کند. به گفته کارشناسان در ژاپن میانگین عمر افراد به دلیل مصرف غذا‌های دریایی بالاست.

جریمه سنگین ادعای دروغ

فلوریدا:  مردی برای اینکه از دعوا و مشاجره‌های همسرش در امان بماند به دروغ ادعا کرد که پولش به سرقت رفته است. ماجرا از این قرار بود که او 500 دلار به یک موسسه خیریه کمک کرد. اما همسرش که بسیار خسیس بود در جریان میزان درآمد این مرد قرار داشت و همواره او را بابت خرج‌هایی که می‌کرد مورد بازخواست قرار می‌داد.

به همین دلیل این مرد پس از کمک کردن به موسسه خیریه به اداره پلیس رفت و ادعا کرد که مردی با تهدید اسلحه از او 500دلار سرقت کرده است. به این ترتیب تحقیقات برای یافتن سارق آغاز شد اما در جریان بررسی‌ها مشخص شد که این مرد دروغ گفته است.

او سرانجام اعتراف کرد که به دلیل ترس از همسرش دروغ گفته و سرقتی در میان نبوده است. گفتنی است پلیس او را به دلیل این ادعای دروغ 1000 دلار جریمه کرده است که باید در اسرع وقت بپردازد.

تعویق مراسم عروسی با برف

پیتسبرا: زن جوانی که همیشه آرزو داشت در مراسم ازدواجش برف ببارد به همین دلیل جشن عروسی‌اش را از دست داد. ماجرا از این قرار بود که این زن و شوهرش برای برگزاری عروسی در زمستان، توافق کردند. آنها مراسم را به گونه‌ای ترتیب داده بودند که منظره بارش برف زمستانی در همه حال قابل مشاهده باشد و در فیلم و عکس عروسی ثبت شود.

اما بر خلاف پیش بینی هواشناسی که بارش برف ملایمی را در روز ازدواج آنها وعده داده بود، سنگین‌ترین برف در چند سال اخیر در روز عروسی آنها بارید و موجب شد 200 نفر از میهمانان آنها به مجلس عروسی‌شان نرسند.

گفتنی است 250 نفر در این عروسی دعوت بودند و حضور نیافتن میهمانان در سالن موجب بر هم خوردن مراسم شد. هرچند مراسم ازدواج این زوج به دلیل بارش برف سنگین نیمه‌کاره ماند اما آنها برف را نشانه برکت در زندگی‌شان توصیف کردند.

رکورد فرو بردن شمشیر در گلو

سیدنی:  یک مرد استرالیایی با فرو بردن پیاپی 18شمشیر رکورد جهانی ثبت کرد و نامش را در کتاب رکورد‌های گینس جاودانه ساخت. گفتنی است هر کدام از این شمشیر‌ها 72سانتی‌متر طول داشتند و این مرد 31 ساله پس از مدت‌ها تمرین توانست آنها را به گونه‌ای در گلویش فرو ببرد که به بدنش آسیب نزنند.

این مرد به خبرنگاران گفت که با تمرین زیاد توانسته است به مهارتی دست یابد که در جریان آن گلو  و حنجره‌اش را به میزان دلخواه باز می‌کند. البته این مرد در سال 2008 هم در زمینه فرو بردن شمشیر در گلو رکوردی ثبت کرده بود اما در این سال خودش رکورد پیشین را شکست.

این اقدام او به اندازه‌ای جالب و در عین حال خطرناک‌ بود که کارشناسان رکورد‌های جهانی گینس بسیار سریع در مورد تایید این رکوردزنی و ثبت رکورد او در این کتاب اقدام کردند. این مرد جوان قصد دارد در آینده تعداد شمشیر‌ها را افزایش دهد.

کد خبر 101262

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز