سه‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۶
۰ نفر

رم: برنامه‌های زنده تلویزیونی معمولا با اشتباه‌های مجریان برنامه و تپق زدن‌های آنها قطع می‌شود.

 اما این بار مرگ کوتاه‌قد‌ترین مرد‌ جهان در رم موجب بروز وقفه در یک برنامه تلویزیونی شد. ماجرا از این قرار بود که کوتاه‌قدترین مرد جهان که فقط 74 سانتی‌متر قد داشت در یک‌ برنامه تلویزیونی حین مصاحبه در مورد زندگی روزمره‌اش دچار ضعف شد و به بیمارستان منتقل شد.

اما پزشکان نتوانستند از مرگ وی جلوگیری کنند. این مرد چینی پیش از مرگش توانسته بود به تنها آرزویش مبنی بر ثبت نامش در کتاب رکورد گینس برسد. مسئولان می‌گویند جسد وی به زودی به زادگاهش در چین منتقل خواهد شد. 

غرامت خوش‌طعم

وین: مردی که یک مته بزرگ را در پیتزا‌یش پیدا کرده بود ‌ از مدیر رستوران غرامت خوشمزه‌ای تقاضا کرد اما در پایان معلوم شد که نه تنها غرامتی به وی داده نمی‌شود بلکه باید چند روزی را هم به زندان برود.

ماجرا از این قرار بود که این مرد با کپی‌برداری از فیلمی از چاپلین، کمدین معروف قصد داشت با قراردادن اشیا‌ در غذای رستوران غرامت یا غذای مجانی دریافت کند. وی به این منظور یک مته بزرگ را در پیتزایی که سفارش داده بود قرار داد و بعد از سر دادن داد و فریاد از مدیر رستوران خواست تا به وی غرامت پرداخت کند.

اما همین‌که مدیر رستوران پذیرفت تا یک هفته ناهار مجانی برای وی سرو  شود،  یکی از مشتری‌ها که شاهد موضوع بود ماجرا را برای مدیر رستوران شرح داد و گفت که  حاضر است به عنوان شاهد به اداره پلیس بیاید. به این ترتیب مرد معترض نه تنها از غرامت خوشمزه محروم شد بلکه باید به زندان هم برود.

خالی کردن زندان‌ها

تفلیس: زندان‌های گرجستان دیگر گنجایش زندانیان پرتعداد این کشور را ندارد و به همین دلیل مسئولان کلیسا‌های این کشور پیشنهاد‌هایی را برای رفع این مشکل مطرح کرده‌اند. مطابق پیشنهاد آنها که این اواخر نیز پذیرفته شده است از این پس زندانیانی که خطرناک نیستند می‌توانند در کار‌های عام‌المنفعه شرکت کنند. آنها با پوشیدن لباس‌های فرم ویژه از دیگران متمایز شده و در کار‌هایی مانند خدمات شهرداری، کلیسا‌ها و بوستان‌های شهر شرکت می‌کنند.

با وجود اینکه اجرای این طرح‌ همچنان با مخالفت‌های زیادی روبه‌روست اما موافقان آن می‌گویند‌که‌ به این وسیله امکان بازگشت زندانیان به جامعه سالم بیشتر می‌شود. زندانیان با شرکت‌ در کار‌های اینچنینی می‌توانند بدون اینکه هزینه‌های زیادی را  به دولت تحمیل کنند به گردش بیشتر چرخ‌های اقتصادی کشور کمک کنند.

تصادف با همسر

ولینگتن: مردی که همسرش دوبار با خودرو از روی وی عبور کرده بود به طرز معجزه‌آسایی زنده ماند.  این مرد که در حال آوردن وسایل همسرش بود ناگهان با خودروی وی تصادف کرد و خودرو از رویش عبور کرد.

مرد برای اینکه همسرش را از این واقعه با خبر کند وی را صدا کرد. در همین زمان زن نیز با شنیدن صدای مرد به سمت وی با دنده عقب حرکت کرد که این بار از روی کمرش عبور کرد. مرد به پلیس گفت که همسرش در زمان بروز حادثه وسایلش را جا گذاشته بود. وی نیز به سرعت آنها را برایش به پارکینگ ‌‌برد.

در همین زمان به ناگاه با خودروی وی برخورد کرد. به دنبال این حادثه مقامات اعلام کرده‌اند چنانچه مقصر بودن زن در این حادثه به اثبات برسد وی از داشتن‌گواهینامه رانندگی محروم خواهد شد. با وجود این همسر این زن معتقد است کثیف بودن شیشه‌های خودرو تنها دلیل بروز این تصادف بوده است.

کد خبر 103612

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز