یکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۱۰
۰ نفر

واشنگتن‌: در حالی که اغلب برخورد‌های قطار با خودرو‌های در حال عبور از روی ریل به آسیب دیدن جدی خودرو و راننده آن منجر می‌شود، در ماجرایی مشابه نه تنها به خودرو آسیب نرسید،

بلکه کوچک‌ترین آسیبی به راننده‌ نیز وارد نشد. گزارش‌ها حاکی از آن است که خودرو پس از برخورد با قطار چند متر پرتاب شد اما صدمه‌ای ندید. با وجود این مشکل اینجاست که راننده این خودرو گم شده است.

البته ماموران کاملا مطمئن هستند که او سالم است. از سوی دیگر این خودرو سرقتی نبوده و مشخص نیست راننده آن به چه دلیل متواری شده است. در حال حاضر جست‌وجو‌ برای یافتن راننده ادامه دارد.

بلوف سارق

ساکرامنتو: مردی 55 ساله که برای سرقت از بانک بلوف زده بود دستگیر شد. این مرد پای گیشه بانک رفت و به کارمند بانک گفت در صورتی که بدون دردسر و سر و صدا همه پول‌های نقد موجود در صندوق را به او ندهد، زن و کودک 4 ساله‌ای کشته خواهند شد.

این مرد میانسال ادعا کرد که دوستش این زن و کودک را در فروشگاه مواد غذایی گروگان گرفته و در صورتی که او تا نیم ساعت دیگر با کیف پر از پول به فروشگاه باز نگردد آنها را خواهد کشت.

به این ترتیب کارمند بانک حدود 10 هزار دلار در کیف این مرد ریخت اما این صحنه از دید دوربین مخفی بانک در امان نماند و پلیس در جریان قرار گرفت. به این ترتیب پیش از اینکه این مرد بتواند از بانک خارج شود، دستگیر شد. گفتنی است جرم او سرقت و ادعای دروغ برای گروگانگیری اعلام شده است و بابت این ادعای دروغ هم محکوم خواهد شد.

پرداخت هزینه آمبولانس 

وین: از این پس ورزشکارانی که قصد اسکی در اتریش را دارند باید علاوه بر بردن وسایل اسکی، کارت اعتباری‌شان را هم همراه داشته باشند تا در صورت آسیب‌دیدگی به حال خود رها نشوند.

شکستگی دست و پا از جمله آسیب‌هایی است که اسکی‌بازان در جریان این ورزش به آن مبتلا می‌شوند. به همین دلیل گشت‌های امدادی در کوهستان مستقر هستند تا آسیب‌دیدگان را با آمبولانس به نزدیک‌ترین بیمارستان انتقال دهند.

اما آسیب‌دیدگان برای اینکه بتوانند از خدمات آمبولانس استفاده کنند، باید در همان محل هزینه‌ای 320 دلاری را بپردازند. گزارش‌ها حاکی از آن است، در صورتی که آسیب‌دیدگان پول کافی برای پرداخت این هزینه به همراه نداشته باشند، خدمات‌رسانی به آنها انجام نخواهد شد و به همین دلیل بهتر است کارت اعتباری به همراه داشته باشند.

آداب لباس پوشیدن برای خرید

لندن:  گزارش‌ها حاکی از آن است که برای خرید از یک فروشگاه معروف مواد غذایی نباید لباس راحت به تن داشت و در صورتی که خریدار لباس‌های راحت مانند پیژامه به تن داشته باشد، از ورود او به فروشگاه جلوگیری می‌شود.

این تصمیم در پی آن اتخاد شده است که روز به روز بر تعداد افرادی که با لباس‌های خیلی راحت وارد این فروشگاه می‌شدند، افزوده شد و تعدادی از مشتریان از این موضوع گله کردند. همچنین مدیر این فروشگاه هم حضور خریداران با پیژامه را در فروشگاهش موجب از بین رفتن اعتبارش دانست.

او این قانون را وضع کرده است تا خریداران این فروشگاه دست کم لباس مرتب‌تری به تن داشته باشند و به این وسیله خریداران دیگر را هم راضی نگاه ‌دارد. گفتنی است این فروشگاه از ساعات اولیه صبح تا پاسی از شب باز است و به همین دلیل عده‌ای با لباس خانگی برای خرید به این فروشگاه می‌رفتند.

کد خبر 100694

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز