جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۸
۰ نفر

برلین: مردی که قصد داشت در سالگرد ازدواج، همسرش را غافلگیر کند یک دردسر تمام عیار ایجاد کرد.

این مرد چند شاخه گل رز خرید و از دیوار خانه 2 طبقه‌شان بالا رفت تا از راه تراس وارد خانه شود، غافل از اینکه همسرش در طبقه دوم بود و به‌تازگی فیلمی را تماشا کرده بود که ماجرای سرقت از یک خانه را نشان می داد. او که صدا‌های مشکوکی را شنیده بود دچار این توهم شد که سارقی قصد دارد وارد خانه‌اش شود و برای همین با پلیس تماس گرفت.

ماموران بلافاصله در محل حاضر شدند واین مرد ماجراجو که هنوز در تراس پنهان شده بود برای لو نرفتن جریان غافلگیری‌اش خود را پنهان کرد. اما این تلاش برای پنهان شدن موجب شد که از تراس خانه پایین بیفتد و دست آخر ماجرا هم لو برود.

راننده‌14‌ساله

منهتن: زنی که به دلیل استفاده از مواد مخدر در حالت عادی قرار نداشت فرزند 14 ساله‌اش را وادار کرد تا پشت فرمان بنشیند. این در حالی بود که این نوجوان به شدت از رانندگی می‌ترسید و وقتی که مادرش او را مجبور به رانندگی کرد در حال گریه بود.

او هیچ تسلطی بر رانندگی نداشت و فقط با داد و فریاد‌های مادرش توانست کنترل خودرو را به دست گیرد. اما در بین راه سرعتش بی‌اختیار زیاد شد و او هرچه تلاش کرد نتوانست خودرو را کنترل کند.

به این ترتیب خودرو با چند خودرو دیگر برخورد کرد و این مادر و کودک به‌ بیرون پرتاب شدند. هرچند در آغاز این زن میانسال اظهار کرد که خودش پشت فرمان بوده و پلیس هم ادعای او را باور کرد اما چندی بعد ماموران متوجه دروغگویی او شدند. در حال حاضر این زن در زندان به سر می‌برد و احتمال دارد که حضانت فرزندش را هم از دست بدهد.

گروگانگیری برای 6 دلار

کالیفرنیا: در حالی که در زمان گروگانگیری پای سرقت‌های میلیونی و میلیاردی در میان است، زنی تنها برای 6 دلار این اقدام را انجام داد. البته او نمی‌دانست که در آخر کار قرار است فقط 6 دلار نصیبش شود.

این زن وارد یک سوپر مارکت شد و همه افرادی که در این مکان بودند را با تهدید اسلحه به قسمت انتهایی سوپرمارکت برد و گفت درصورتی‌که همه موجودی صندوق را دریافت کند آنها را آزاد خواهد کرد. اما نمی‌دانست که صندوقدار به تازگی همه موجودی صندوق را به بانک برده  و فقط 6 دلار در صندوق وجود دارد.

او پس از این همه سعی و تلاش صندوقدار را راضی کرد تا در صندوق را باز کند و در کمال تعجب تنها 6 دلار در آن پیدا کرد. او که خیلی عصبانی شده بود با صندوقدار درگیر شد و در این بین مشتریان سوپرمارکت توانستند با پلیس تماس بگیرند تا این زن گروگانگیر دستگیر شود.

سرقت با ساختن کلید

لندن: روش ساختن کلید برای سرقت یکی از روش‌های قدیمی است که هنوز هم توسط سارقان کاربرد دارد. ماجرا از این قرار است که مردی برای اینکه بتواند خودروی مورد علاقه‌اش را به راحتی سرقت کند دست به این اقدام زده است. این مرد به یک نمایشگاه خودرو رفت وادعا کرد که برای خرید خودرو باید آن را امتحان کند.

به این ترتیب مبلغی را بیعانه داد و خودرو را برای تست به بزرگراه برد. اما به جای اینکه به بزرگراه برود مستقیم به کلیدسازی رفت و از کلید ساز خواست از روی سوئیچ خودرو برای اوکلید بسازد.

پس از یک ساعت این مرد خودرو را به نمایشگاه پس داد و پس از اینکه بیعانه‌اش را گرفت ادعا کرد که تمایلی به خرید ندارد. اما در ساعات پایانی شب این خودرو را با سوئیچی که ساخته بود از مقابل نمایشگاه سرقت کرد. البته کمتر از یک ساعت بعد او توسط پلیس دستگیر شد چون خودرو به سیستم ردیاب مجهز بود.

کد خبر 103279

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز