جمعه ۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس با شکست پیکان به رده سوم جدول بازگشت.

 به گزارش همشهری آنلاین، سرخپوشان تهران در هفته بیست و پنجم لیک برتر و در یک بازی قبل از دربی پایتخت توانستند با 3 گل از سد پیکان قزوین بگذرند.

پرسپولیس تهران در شرایطی به مصاف پیکان رفت که این برد می‌توانست روحیه آنان را برای مقابله با حریف آبی‌پوش تهرانی خود در هفته دیگر تقویت کند.

گل اول پرسپولیس در دقیقه 9 پس از ضربه کرنری که کلاه کج روی دروازه ارسال کرد، روی دفع اشتباه غلامعلی زاد؛ دروازه‌بان پیکان توسط حسین معمار؛ مدافع پیکان به ثمر رسید. کریم باقری نیز در دقیقه 45 گل دوم سرخپوشان را به ثمر رساند.

در ادامه و با آغاز نیمه دوم، پیکان فشار حملاتش را بیشتر کرد و در دقیقه 61 روی شوت محکم جهانگیر عسگری گل اول را به زیبایی به ثمر رساند، اما پرسپولیس که در این دقایق چشم به ضد حمله‌ها داشت در دقیقه 81 روی فرار زارع و ضربه خلیلی به گل سوم رسید.

در ادامه حملات 2 تیم نتیجه‌ای در پی نداشت و بازی با حساب 3 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید تا این تیم به یک پیروزی خوب در آستانه دیدار چهارشنبه آینده برابر پیکان دست پیدا کند.

خداداد افشاریان داور مسابقه به بادامکی، محمد و باقری از پرسپولیس کارت زرد نشان داد که علیرضا محمد با این کارت 3 اخطاره شد و دیدار مقابل استقلال را از دست داد.

کد خبر 100497

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز