سه‌شنبه ۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۸:۱۵
۰ نفر

گروه ورزشی- کریم اعظمی: حبیب کاشانی سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس به سازمان تربیت‌بدنی رفت تا با علی سعیدلو ملاقات کند

کاشانی برای ارائه گزارش در مورد آخرین وضعیت پرسپولیس جلسه‌ای دوساعته با رئیس سازمان ورزش داشت و در مورد مسائل مختلف این باشگاه و مشکلاتی که وجود دارد با سعیدلو گفت‌وگو کرد. در این میان دو موضوع مهم مورد بررسی قرار گرفت که یکی مشکلات مالی پرسپولیس و دیگری انتخاب اعضای هیات‌مدیره بود.سعیدلو در مورد مشکلات مالی به کاشانی قول داد که سازمان به این موضوع رسیدگی کند ولی در مورد انتخاب اعضای هیات‌مدیره همچنان نکات مبهمی وجود دارد و نکته قابل توجه این است که سازمان و همچنین کاشانی حاضر نیستند در این زمینه اطلاعات شفافی را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند.

مسئولان پرسپولیس از سه ماه پیش دائما اعلام می‌کنند که اعضای هیات‌مدیره به زودی انتخاب می‌شوند ولی هیچ اتفاق جدیدی نمی‌افتد و شاید به جرات بتوان گفت پرسپولیس تنها تیمی است که در دنیا مدیرعامل ندارد و اعضای هیات‌مدیره هم انتخاب نشده‌اند.

کاشانی در مورد جلسه روز گذشته با سعیدلو باز هم اطلاعات خاصی را در اختیار رسانه‌ها قرار نداده و فقط به گفتن این جملات بسنده کرده است: «جلسه بسیار خوبی بود و گزارش کاملی به رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس دادم و او را از برخی مسائل مطلع کردم. امیدوارم با این جلسات هم‌اندیشی به موفقیت‌های لازم برسیم. در ضمن من هم تا جایی که اعتماد کنند در خدمت باشگاه و هواداران خواهم بود و کم نخواهم گذاشت.»

کاشانی: قبل از دربی باید روحیه داشته باشیم

کاشانی شرایط فعلی پرسپولیس را مناسب ارزیابی کرده و می‌گوید: «خیلی‌ها مایل بودند هواداران پرسپولیس از این تیم حمایت نکنند اما در نظرسنجی برنامه 90 ثابت شد پرسپولیس همیشه هواداران واقعی‌اش را دارد. بعد از باخت تلخ مقابل شاهین، هواداران بزرگ‌ترین دلگرمی برای من و دایی بودند و خوشحالم به شرایط ایده‌آل برگشته‌ایم. ما باید مقابل پیکان 3 امتیاز را بگیریم تا در کورس قهرمانی باشیم و قبل از دربی هم با روحیه‌ای بالا به مصاف استقلال برویم.»

تذکر دایی به هوارملامحمد

تمرین پرسپولیس روز گذشته در شرایطی پیگیری شد که علی دایی پس از یک روز غیبت بازیکنانش را تمرین داد. در این تمرین تیاگو و مجتبی زارع به دلیل سرماخوردگی حضور نداشتند و سایر بازیکنان بدون مشکل خاصی تمرینات تاکتیکی را انجام دادند. در این تمرین علی دایی بارها به هوار ملامحمد تذکر داد که در کارهای دفاعی شرکت کند و این تذکر همراه با فریادهای سرمربی سرخپوشان بود. در ضمن کریم باقری هم در تمرین دیروز آماده نشان داد.

اختلاف در مبلغ قراردادها

در مورد باشگاه پرسپولیس شایعاتی هم مبنی برتفاوت بین ادعای بعضی از بازیکنان و قرارداد رسمی موجود در باشگاه وجود دارند، تا کار حسابرسان در باشگاه پرسپولیس کمی طولانی شود. مدتی است که از حضور حسابرسان در باشگاه پرسپولیس می‌گذرد اما هنوز کار آنها به پایان نرسیده و اقدامات لازم برای رسیدگی به پرونده‌ها در این باشگاه طولانی شده است.

در این ارتباط شنیده می‌شود رقمی که قرار است برای برخی از بازیکنان ثبت شود با ادعایی که آنها مبنی بر حق و حقوق معوقه‌شان دارند، متفاوت است به همین دلیل نیز حسابرسی مالی سال گذشته پرسپولیس کمی به درازا کشیده است. گفتنی است حبیب کاشانی پس از حضور در باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا کار حسابرسی باشگاه هر چه سریع‌تر انجام شود و پس از حضور او بود که حسابرسان به باشگاه آمدند و کار خود را آغاز کردند.

البته اکثر بازیکنان پرسپولیس مطالبات خود را دریافت کرده و پیش قسط دوم را از باشگاه گرفته‌اند ولی چند بازیکن از جمله اشپیتیم آرفی هنوز موفق به دریافت قسط دوم خود از باشگاه پرسپولیس نشده‌اند. آرفی که در ابتدای فصل مبلغ 120 هزار یورو دریافت کرد دو قسط دیگر از باشگاه پرسپولیس طلب دارد؛ 90 هزار یورو در نیم فصل و 90 هزار یورو در پایان فصل. اما با گذشت چند هفته از آغاز نیم فصل دوم او هنوز 90 هزار یوروی نیم فصل‌اش را دریافت نکرده است.

دلیل این موضوع نیز به اختلاف او با مسئولان باشگاه در یکی از بندهای قرارداد مربوط می‌شود. ظاهرا در قسط اول این بازیکن که مدیران قبلی پرسپولیس به مدیر برنامه‌های او پرداخت کرده‌اند مبلغی بابت مالیات هم در نظر گرفته شده اما با آمدن حبیب کاشانی این موضوع به محل اختلاف تبدیل شده و مدیران جدید معتقدند که پرداخت این مبلغ برعهده خود آرفی است. به همین دلیل او هنوز 30درصد قسط دوم خود را دریافت نکرده است.

بازیکنان جریمه نمی‌شوند

به نظر می‌رسد حبیب کاشانی و دیگر مسئولان باشگاه از تصمیم خود مبنی بر جریمه مالی بازیکنان منصرف شدند. شکست سنگین پرسپولیس در بوشهر، این ذهنیت را ایجاد کرد که باشگاه قصد دارد بابت عملکرد ضعیف بازیکنان در بوشهر آنها را جریمه کند. حتی شنیده شد که قرار است کمیته انضباطی، باشگاه تشکیل جلسه داده و هر کدام از بازیکنان را 5 تا 10درصد از مبلغ کل قرارداد جریمه کند.

اما سفر حسین عبدی با عنوان یکی از اعضای کمیته انضباطی، این جلسه را که قرار بود دوشنبه هفته قبل برگزار شودبه تعویق انداخت. پس از لغو این جلسه و نتیجه‌ای که پرسپولیس مقابل راه‌آهن به دست آورد این خبر شنیده شد که حبیب کاشانی و سایر مسئولان باشگاه از جریمه و کسر قرارداد سرخپوشان منصرف شده‌اند. البته این موضوع به عملکرد این تیم مقابل پیکان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر هم بستگی دارد.

کد خبر 100285

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز