همشهری آنفلاین: استقلال تهران در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر در مقابل تراکتور سازی تن به تساوی داد و سپاهان نیز در همدان بازی برده مقابل پاس را با تساوی تعویض کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، استقلال تهران در حالی در ورزشگاه آزادی به مصاف سرخ‌پوشان تبریزی رفت که بعد از مدتها جمعیت انبوهی برای تماشای یک بازی به ورزشگاه بزرگ تهران آمدند و این مهم را باید مدیون شور جوانان تبریزی دانست.

هیجان این بازی از همان لحظات نخست شکل گرفت و ضربه بازیکنان تراکتور سازی به تیر دروازه استقلال برخورد کرد.

پس از حملات گاه و بیگاه دو تیم در دقیقه 31 مهرداد پولادی با استفاده از ضربه ایستگاهی توانست  صحنه زیبایی رقم زده و دروازه استقلال را باز کند.

بعد از این گل استقلالی ها به حملات خود افزودند تا سرانجام در دقیقه 41 فرهاد مجیدی توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

بازی در نیمه دوم با همان شور و حال آغاز شد و این تراکتوری‌ها بودند که در دقیقه 49 بازی توسط مصطفی اکرامی به گل دوم رسیدند.

استقلالی‌ها که نمی‌خواستند بازنده این بازی باشند، بر حملات خود افزودند و سرانجام در دقیقه 69 حنیف عمران زاده گل تساوی آبی پوشان را به ثمر رساند.

بعد از این گل دو تیم تلاش‌های خود را برای تغییر نتیجه انجام دادند اما فایده ای نداشت.

استقلال با این تساوی 34 و تراکتورسازی 33 امتیازی شدند.

توقف سپاهان مقابل پاس

شروع دیدار تیم‌های پاس و سپاهان نوید یک بازی پر گل را داد چرا که سپاهان در دقیقه 3 و پس از آنکه سوشا مکانی، دروازه‌بان پاس پنالتی‌هادی عقیلی را گرفت، توسط خود عقیلی در برگشت و با ضربه سر به ثمر رسید. اما این اتفاق نیافتاد.

به گزارش فارس، در نیمه دوم و با فشارهای هواداران همدانی و همچنین با اخراج توره، مهاجم سپاهان در دقیقه 61 همدانی‌ها فشار حملات خود را بیشتر کرده و در دقیقه 75 توسط همت عابدی‌نژاد گل مساوی را به ثمر رساندند تا 2 تیم با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دهند.
در 5 دقیقه پایانی به دلیل اینکه پاسی‌ها هر 3 تعویض خود را انجام داده بودند و خورج مصدوم شد، این تیم هم با 10 نفر به کار خود پایان داد.

سپاهان پس از 7 برد پیاپی، هفته گذشته مقابل فولاد به تساوی رسید تا دومین تساوی متوالی خود را در همدان تجربه کند.

دیگر بازی‌های روز اول هفته بیست‌وسوم

در دیگر بازی‌ها استیل آذین طلسم تساوی‌ها را شکست و توانست میزبان خود، پیکان قزوین را یک بر صفر شکست دهد.

حاصل تلاش مقاومت سپاسی و سایپای کرج چیزی جز مساوی بدون گل نبود و صبای قم توانست در شهر خود با دو گل استقلال اهواز را شکست دهد.

کد خبر 99503

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز