دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: باشگاه استقلال تهران رسما از حرکت غیر اخلاقی یکی از تماشاگران ابراز تاسف و عذرخواهی کرد

باشگاه استقلال تهران رسما از حرکت غیر اخلاقی یکی از تماشاگران استقلال در کندن سر یک کبوتر که بال‌هایش به رنگ قرمز رنگ‌آمیزی شده بود اظهارتاسف کرد و خطاب به مردم گفت: شرمساریم!

در حاشیه بازی دو تیم فوتبال استقلال و تراکتورسازی تبریز  یکی از هواداران باشگاه استقلال کبوتری را که هواداران حریف بال‌هایش را به رنگ قرمز درآورده بودند با سنگ‌دلی سربرید. این اقدام با واکنش‌های‌ فراوانی روبرو شد [کشتن کبوتر به جرم بال‌های رنگ شده]  از جمله انجمن با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن این حرکت از هواداران باشگاه استقلال به شدت انتقاد کرد.

در واکنش به این رفتار زشت، مسئولان باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای به جای هواداران خود از مردم بابت این حرکت غیر اخلاقی عذرخواهی کردند. [متن یادداشت در سایت باشگاه استقلال]

در مطلب منتشر شده در  سایت باشگاه استقلال آمده است: "بعدازظهر جمعه جانداری که بیطرف‌ترین موجود در «آزادی» بود ، به دست یک تماشاگر سنگدل سربریده شد، جان داد و رفت و ما (باشگاه استقلال) به جای آن تماشاگر بیرحم شرمساریم. رفتار غیر اخلاقی یکی از تماشاگران و سر بریدن کبوتری به جرم رنگی بودن بالهایش در مسابقه جمعه گذشته، احساسات هواداران استقلال را جریحه دار کرده است. دیروز و امروز هواداران استقلال طی تماس‌های فراوان با باشگاه استقلال مراتب تاسف خود را برای چنین اتفاقی اعلام کردند.

کد خبر 99742

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز