سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۸۸ - ۰۵:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مجید نامجو مطلق ظهر دوشنبه پس از جلسه‌ای با واعظ ‌آشتیانی، با امضای قراردادی به عنوان مربی (دستیار اول) به کادر فنی تیم استقلال ملحق شد.

 مجید نامجومطلق درباره حضور درکادر فنی استقلال به عنوان مربی اظهار داشت: "استقلال بازیکنان بزرگ زیاد دارد و تیم بزرگی است اما در چند بازی گذشته نتوانست امتیاز لازم را کسب کند و افت کرد. با تلاش بازیکنان می توان این تیم را از بحران خارج و مثل همیشه به عنوان مدعی قهرمانی مطرح کرد."

وی در پاسخ به این سئوال که مشکل فعلی تیم را در چه می داند، عنوان کرد: "این تیم مشکل فنی ندارد، بلکه بحث روحی و روانی است. با یکی دو نتیجه خوب می توان این تیم را از این شرایط خارج کرد. استقلال همیشه بزرگ بوده و می‌ماند."

 نامجو مطلق در خصوص بحث استفعای صمد مرفاوی و هم‌زمانی انتخاب وی به عنوان مربی تصریح کرد: "این طور که من شنیدم استعفای مرفاوی مورد قبول واقع نشده و حضور من در این تیم ربطی به این بحث ندارد. چند روزی بود که با من در حال مذاکره بودند اما هنوز به توافق نرسیده بودیم."

 نامجو مطلق در جواب به این پرسش که برای حضور در استقلال شرط داشته است، گفت: "برای تنها تیمی که شرط نگذاشتم استقلال است چون آن را تیم خود می دانم. سال‌ها در استقلال بازی کردم و اینجا را خانه خود می‌دانم و امیدوارم به روزهای خوب بازگردد."

به گزارش فوتبال 3، بازیکن اسبق استقلال درباره این که پیش از این عنوان کرده بود نمی‌خواهد به عنوان دستیار با مرفاوی کار کند، گفت: "این حرف را زده بودم و به طور کلی امسال نمی‌خواستم به عنوان دستیار کار کنم اما با صحبت‌هایی که با واعظ آشتیانی داشتم و با توجه به این که استقلال نیاز به کمک دارد احساس مسئولیت کردم. ولی باز هم می‌گویم هدف من امسال دستیاری نبوده است. امیدوار هستم این تیم امسال به آرامش برسد و با همین کادرفنی موفق شود."

کد خبر 99320

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز