همشهری آنلاین: پرسپولیس در نخستین تجربه علی دایی به عنوان سرمربی، به تساوی با ذوب آهن بسنده کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، پرسپولیس که در این بازی تغییرات زیادی نسبت به بازی‌های قبلی در ترکیبش داشت در نیمه اول نتوانست بازی زیبایی ارائه کند. به گونه‌ای که بعد از اینکه دو تیم برای دقایقی به ارزیابی هم پرداختند این ذوب آهن بود که رفته رفته نبض بازی را به دست گرفت و حتی حملات خوبی هم روی دروازه پرسپولیس خلق کرد.

در صحنه ای از بازی شوت محمد قاضی را معمارزاده با واکنشی مناسب به کرنر فرستاد و توپ ارسال شده از نقطه کرنر نیز موقعیت خوبی برای تیم اصفهانی ایجاد کرد به طوری که آرفی از روی خط دروازه پرسپولیس توپ را دور کرد.

در ادامه این نیمه دو تیم حملاتی داشتند اما به نتیجه‌ای نرسیدند. نیمه دوم با تغییری که پرسپولیس در ترکیب خود ایجاد کرده بود آغاز شد.

درحالی که این تیم ذوب آهن بود بر بازی تسلط داشت پرسپولیس توانست با خطای محمد حسینی روی هادی نوروزی صاحب ضربه پنالتی شود. این ضربه را در دقیقه 53 محسن خلیلی به گل تبدیل کرد.

بعد از این گل سرخپوشان شاگردان منصور ابراهیم زاده با تلاش فراوان توانستند در دقیقه 86 با پاس کاسترو و ضربه دقیق کیوان امرایی به گل رسید تا تعویض‌های ابراهیم زاده جواب دهد.
این تیم اصفهانی در دقایق پایانی نیز دو، سه موقعیت مناسب را از دست داد.

بدین ترتیب پرسپولیس در اولین حضور علی دایی به عنوان سرمربی یک امتیاز گرفت و جمع امتیازهای خود را به 34 رساند و در رده سوم جدول باقی ماند. ذوب آهن نیز با این تساوی 41 امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت.

قضاوت این مسابقه بر عهده محسن قهرمانی بود. وی به علی احمدی از ذوب آهن و حسین بادامکی از پرسپولیس کارت زرد داد.

کد خبر 99082

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز