همشهری‌آنلاین: تیم‌ فوتبال ذوب آهن ایران با پیروزی برابر الوحده امارات رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی آغاز کرد

تا نخستین نماینده فوتبال ایران در این رقابت‌ها به سه امتیاز باارزش خانگی دست پیدا کند. به گزارش مهر، هفته نخست از مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا با برگزاری یک دیدار از گروه D پیگیری شد که طی آن تیم‌ فوتبال ذوب آهن ایران موفق شد با ارائه یک بازی برتر مقابل الوحده امارات با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یابد.


صحنه‌ای از جدال امروز تیم های ذوب آهن ایران و الوحده امارات

در این دیدار که ‌با قضاوت توجو مینورو ژاپنی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، ایگور کاسترو(60) گل برتری شاگردان ابراهیم‌زاده را به ثمر رساند. همچنین سینا عشوری‌زاد از تیم ذوب آهن و بایانو از تیم الوحده بازیکنان اخطاری این مسابقه بودند.

شهاب کردان، محمد صلصالی، سیدمحمد حسینی، فرشید طالبی، محمد منصوری(90- مصطفی صالحی نژاد)، سینا عشوری زاد، محمد قاضی(74- اسماعیل فرهادی، قاسم حدادی فر(85- محسن مسلمان)، حسین اشجاری، ایگور کاسترو و محمدرضا خلعتبری بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن در این دیدار بودند.


ایگور کاسترو زننده تنها گل ذوب آهن برابر الوحده امارات

در دیگر دیدار این گروه هم تیم بنیادکار ازبکستان با گل‌های ریوالدو(3)، یاسر حسنوف(21) و دنیلسون(67) برابر الاتحاد عربستان نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی دست یافت.

کد خبر 102220

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز