چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: تیم فوتبال مس کرمان با پیروزی پرگل برابر نماینده امارات، علاوه بر برداشتن گامی محکم در نخستین دیدار خود در هشتمین دوره رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، سومین پیروزی نمایندگان ایران برابر عرب‌ها را رقم زد

به گزارش مهر، در روز دوم رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 امروز (5بهمن)دو تیم مس کرمان و الاهلی امارات به قضاوت والنتین کوانکو و در حضور کمتر از 10 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه شهید باهنرکرمان به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم در پایان به برتری 4 بر 2 نماینده کشورمان انجامید.

در این دیدار ابتدا مس کرمان توسط مصطفی سیفی در دقیقه 20 به گل رسید اما در آخرین دقیقه نیمه اول سالم خمیس (45) گل تساوی را برای تیم الاهلی به ثمر رساند تا نیمه اول با تساوی دو تیم به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم بازی کم رمقی را از هر دو تیم شاهد بودیم اما با تعویض‌هایی که لوکابوناچیچ در خط حمله انجام داد و به میدان فرستادن زالترون، بیگدلی و علی سامره نبض بازی را در اختیار گرفت و هر چند گل دوم را دریافت کرد اما به جریان بازی برگشت.

در نیمه دوم ابتدا مهرزاد معدنچی در دقیقه 57 گل دوم الاهلی را وارد دروازه تیم مس کرمان کرد اما مهدی رجب‌زاده در دقایق 75 و 85 دوباره دروازه حریف را باز کرد تا گل دقیقه 4+90 علی سامره تیر خلاصی باشد به نماینده امارات.


مصطفی سیفی زننده گل نخست مس کرمان برابر الاهلی امارات

تیم فوتبال مس کرمان با پیروزی 4 بر 2 برابر الاهلی امارات سومین تیم عربی را وادار به شکست برابر نمایندگان ایران کرد. در روز اول این مسابقات ذوب آهن یک بر صفر الوحده امارات را شکست داد و استقلال 2 بر یک الاهلی عربستان را شکست داده بود.

 ذوب‌آهن چراغ اول نمایندگان ایران را روشن کرد

 برد شیرین استقلال در نخستین گام برابر الاهلی

در آخرین دیدار روز نخست هشتمین دوره مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:50 دقیقه امشب تیم فوتبال سپاهان در عربستان به مصاف الشباب این کشور رفته است.

کد خبر 102288

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز