سه‌شنبه ۳ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: فرهاد مجیدی با دوگلی که به تیم قطری زد هم استقلال را به صدر جدول گروه رساند و هم خود را به عنوان ستاره اصلی این بازی مطرح کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین در این دیدار که عصر روز سه شنبه،سوم فروردین در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از 60 هزار تماشاگر برگزار شد،تیم فوتبال استقلال با دو گل فرهاد مجیدی و یک گل پژمان منتظری با نتیجه سه بر صفر حریف قطری را پشت سر گذاشت تا با هفت امتیاز پیشتاز گروه خود لقب بگیرد.

این دیدار که به شکل مستقیم از شبکه سوم سیما پخش می‌شد،با حملات کوبنده استقلال آغاز شد و در طول بازی تیم قطری عملا دست بسته بود و یاران استقلال علاوه بر زدن سه گل ، چندین موقعیت صد در صد گل را نیز به خارج دروازه فرستادند.

تیم  الغرافه تا پیش از بازی با استقلال تهران با  دو برد از دو بازی و کسب شش امتیاز در صدر جدول گروه قرار داشت. دیدار برگشت این دو تیم قرار است هفته آینده در زمین تیم قطری برگزار شود.

سپاهان بر مدار بدشانسی و باخت

به گزارش ایسنا سپاهان در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور ازبکستان شکست خورد تا برخلاف دیدارهای لیگ داخلی ، نوار بدشانسی‌هایش در لیگ آسیا، همچنان تداوم داشته باشد

در هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، در گروه C، سپاهان ایران در زمین پاختاکور ازبکستان تن به شکست دو بر یک داد تا این تیم در دور رفت، تنها دو امتیاز کسب کرده باشد.

سپاهان در دقیقه 38 دروازه‌اش را باز شده دید اما احمد جمشیدیان در وقت‌های تلف شده نیمه اول کار را به تساوی کشاند. در نیمه دوم نماینده ازبکستان بار دیگر به گل رسید تا سپاهان دور رفت را با ناکامی به پایان برساند.

سپاهان در دو دیدار قبلی خود مقابل العین امارات و الشباب عربستان مساوی کرده بود و امیر قلعه نویی چشم به دیدارهای برگشت دارد.
پاختاکور با این برد شش امتیازی شد.

کد خبر 103818

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز