چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۹:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال مس کرمان در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، دیدار الهلال عربستان و مس کرمان از ساعت 20  و 55 دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه ملک فهد ریاض آغاز شد.

نیمه اول این مسابقه با برتری 2 بر صفر تیم الهلال به پایان رسید. در نیمه دوم نارنجی پوشان مس برعکس نیمه اول خوب ظاهر شدند اما قدر موقعیتهایشان را ندانستند تا روی یک ضدحمله گل سوم را دریافت کنند. تک گل علی سامره در دقایق پایانی هم نتوانست مانع شکست مس شود.

وینلسون در دقیقه 4 ، اوسامه هوساوی در دقیقه 14 و یاسر القحطانی در دقیقه 82 گلهای الهلال را به ثمر رساندند و علی سامره در دقیقه 3+90 برای مس گلزنی کرد.
با این نتیجه  و با توجه به پیروزی 5 بر صفر السد قطر در خانه الاهلی امارات مس با 3 امتیاز و تفاضل کمتر نسبت به تیم قطری در جایگاه سوم ایستاد. در این گروه الهلال با 6 امتیاز صدر نشین است.

نکته جالب اینکه مس کرمان تنها تیم ایرانی است که تاکنون در لیگ قهرمانان آسیا شکست خورده و به نوعی نتوانست رکورد شکست ناپذیری نمایندگان کشورمان را حفظ کند.

کد خبر 103221

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز