یکشنبه ۸ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مهدی رجب زاده و لوکا بوناچیچ، مهاجم و مربی تیم فوتبال مس کرمان، در آستانه دیدار حساس این تیم مقابل السد قطر در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر به زد و خورد پرداختند.

به گزارش ایلنا، تمرینات تیم فوتبال مس کرمان روز شنبه (6 اسفند) با درگیری فیزیکی رجب زاده و بوناچیچ به آشوب کشیده شد.

در حین تمرینات مربی تیم مس نکاتی را به مهاجم این تیم گوشزد کرد که این امر به مذاق این بازیکن خوش نیامد و به درگیری لفظی بین این دو انجامید. اما این پایان ماجرا نبود و رجب زاده به لوکا بوناچیچ حمله و ضربه‌ای را به سینه او وارد کرد که اگر وساطت کادر فنی و بازیکنان نبود اتفاقات تلخ دیگری رخ می‌داد.

پس از این درگیری لوکا بوناچیچ به حالت قهر تمرینات تیم را ترک کرد و وساطت مدیرعامل و سایر مسئولان نیز در بازگشت او چاره ساز نبود تا حواشی این تیم قبل از بازی برگشت مقابل السد به اوج خود برسد. لوکا بوناچیچ اعلام کرده که با این شرایط حاضر به ادامه همکاری با این تیم نیست.

این اتفاقات در حالی روی می‌دهد که فراز فاطمی هم پس از اینکه متوجه شد در فهرست نفرات مس مقابل السد قرار ندارد، به حالت قهر از این تیم جدا شده است.

فتح الله نژاد زمانی، مدیرعامل مس کرمان، ضمن تایید درگیری بازیکن و مربی تیم، گفت: اینگونه برخوردها معمولا در تمرینات رخ می‌دهد با این حال ما تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا قضیه را فیصله دهیم.

رجب زاده و فاطمی بازیکنان با اخلاقی هستند و تا به حال دچار چنین مشکلاتی نشده‌اند. البته لوکا مربی بسیار منضبطی است و شاید همین امر سبب این درگیری شده باشد. با این حال ما ریش گرو گذاشته‌ایم و قرار است عصر امروز طرفین را آشتی دهیم تا در آستانه بازی با السد، تیممان ضربه نخورد. مس هنوز بخت صعود از این گروه را دارد.

تیم‌های فوتبال مس کرمان و السد قطر روز سه شنبه در ورزشگاه شهید باهنر شهر کرمان مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

کد خبر 103921

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز