همشهری آنلاین: لونا بوناچیچ در خصوص حادثه یکشنبه این تیم و درگیری با رجب‌‍زاده و نیز وضعیت باشگاه مس کرمان با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش مهر، لوکا بوناچیچ در جمع خبرنگاران با اشاره به سرپیچی برخی بازیکنان از تمرینات تیمی گفت: برخی بازیکنان مس ضد باشگاه هستند و اجازه بازی به این بازیکنان را نمی‌دهم. [بحران در باشگاه مس کرمان]

سرمربی باشگاه مس، در خصوص وضعیت کنونی این  تیم یک روز قبل از بازی خانگی مقابل السد قطر در ورزشگاه شهید باهنر کرمان اظهار داشت:

بازیکنان مس کرمان برای دیدار با تیم قطری آماده هستند هر چند همچنان تیم با مشکلاتی از جمله کمبود بازیکن و خودداری برخی بازیکنان از تمرین کردن مواجه است.

وی درخصوص بازیکنان خاطی این تیم گفت: هفته گذشته رجب زاده در تمرینات به من توهین کرد، شاید این مسئله برای شما عادی باشد اما برای من به عنوان یک مربی حرفه‌ای قابل توجیه نیست و باید با این بازیکنان برخورد شود.
 
وی گفت: مس تنها یک رجب زاده ندارد از ابتدای فصل چندین بازیکن این چنین برخوردهایی داشته‌اند و این مشکل چند ماهی است که در مس به وجود آمده است، وقتی بازیکن به مربی تیم توهین می‌کند و پنج روز سر تمرینات تیم حاضر نمی‌شود غیرطبیعی است، من به عنوان مربی تیم برخی چیزها را می‌توانم اصلاح کنم اما در مقابل این چنین مشکلات من کار خاصی نمی‌توانم بکنم.
 
وی گفت: من به رجب‌زاده در تمرینات گفتم سریعتر بازی کند اما وی توهین می‌کند و می‌گوید هر کاری بخواهم انجام می‌دهم من اینها را چگونه برای خودم توجیه کنم این بازی‌ها تمام می‌شود و لیگ برتر نیز یک ماه دیگر به اتمام می‌رسد اما این برخوردها به یاد می‌ماند.
 
بازیکنان خاطی نباید مورد حمایت قرار گیرند
 
وی افزود: چند بازیکن از ابتدای فصل اینگونه عمل کرده‌اند و به راحتی در تمرینات حضور پیدا نمی‌کنند و درنهایت تیم ضربه می‌خورد، برخی به دنبال گرفتن امتیاز هستند و به تیم اهمیت نمی‌دهند و در واقع نباید از این بازیکنان حمایت کرد.
 
وی گفت: اینگونه مسائل در لیگ ایران اتفاق می‌افتد در حالیکه باید با این بازیکنان به شدت برخورد شود.
 
بوناچیچ گفت: ما همیشه در جنگ با این برخوردها هستیم درحالیکه باید در صلح و آرامش درحال ساختن تیم و رفع مشکلات باشیم اما برخی از این موارد سوء استفاده می‌کنند و می‌گویند من مربی خوبی نیستم اما این تفکر اشتباه است چون کسانی در کار تیم اختلال ایجاد می‌کنند و سئوال من اینجاست که چرا یک بازیکن هر وقت بخواهد در تمرینات حاضر می‌شود و هر وقت بخواهد نمی‌آید و در تیم اختلال می‌کنند.
 
مقابل شاهین بازیکن نداشتیم
 
وی گفت: با این برخوردها با مشکل کمبود بازیکن مواجه می‌شویم در مقابل شاهین بوشهر در واقع من با کمبود بازیکن مواجه بودم چون یکی از بازیکنان سر تمرینات حاضر نشد و وقتی خواهش کردم در مقابل شاهین بوشهر به میدان برورد به من گفت: "من بازی نمی‌کنم  چون سر من درد می‌کند" و کجا چنین اتفاقی در فوتبال می‌افتد که یک بازیکن به مربی تیم اینگونه حرف بزند.
 
وی افزود: با بازیکنان که حرکاتی ضد باشگاه انجام می‌دهند کار نمی‌کنم و برخی بازیکنان سالم تمرین نمی‌کنند و درنهایت تیم ضربه می‌خورد.
 
یکی از بازیکنان پنج بار به من گفته است می‌خواهم از کرمان بروم من با این بازیکن چگونه باید کار کنم.
 
ظرف دو روز آینده اطلاعیه می‌دهم
 
بوناچیچ با اشاره به اینکه یک سری واقعیت در اختیار دارد، اضافه کرد: ظرف دو روز آینده اطلاعیه می‌دهم و افکار عمومی را در جریان قرار می‌دهم که این مطالب را بفهمند.
 
وی گفت: من برای تیم کار می‌کنم اما برخی بازیکنان ضد تیم هستند.
 
وی درخصوص کسب نتایج مشکوک در برخی بازی‌های مس گفت: در برخی بازی‌ها تیم درحالیکه جلو بود چند گل پشت سرهم دریافت کرد که در بازی گذشته مقابل تیم قطری و بازی مقابل پیکان هم همین اتفاق افتاد.
 
بوناچیچ افزود: در چند ماهی که در مس کار می‌کنم در پنج بازی هیچ گلی دریافت نکردیم و این نشان می‌دهد خط دفاعی تیم مشکل اساسی ندارد هر چند که مشکلات جزئی وجود دارد که به عنوان سرمربی دنبال راهی برای رفع آنها هستم.
 
برخی بازیکنان چهره نامطلوبی از تیم به نمایش گذاشته‌اند
 
وی اضافه کرد: برخی چیزها را نمی‌توانم عوض کنم که یکی از آنها اشتباهات فردی بازیکنان است و به همین دلیل برخی بازیکنان چهره نا مطلوبی از تیم به نمایش گذاشته‌اند.
 
وی درخصوص ضعف دروازه‌بان مس نیز گفت: صفا در بازی گذشته اشتباهاتی داشت به همین دلیل تنها در 10 دقیقه سه امتیاز بازی را از دست دادیم اما دروازه‌بان را نمی‌توان به سادگی تغییر داد.
 
بوناچیچ گفت: من با کمبود بازیکن مواجه هستم به همین دلیل نمی‌توان برخی بازیکنان را به سادگی کنار گذاشت و در واقع برای یک اشتباه نمی‌توانم بازیکن را تغییر دهم اما اگر اشتباه خود را در این دیدار تکرار کند وی را تعویض خواهم کرد.
 
وی گفت: در بازی فردا مقابل السد تغییراتی در تیم به اجرا خواهم گذاشت و تنها برای برد و به دست آوردن مجدد جایگاه دوم جدول این گروه به میدان می‌رویم.
 
بوناچیچ گفت: جلسه آنالیز تیم قطر انجام شده است و امیدواریم مس در این بازی موفق باشد و من در این زمینه خوش بین هستم.
 
مدیریت باشگاه اعتماد به نفس ندارند
 
وی گفت: مس تنها سه سال پس از حضور در لیگ برتر به بازیهای آسیایی راه یافته و این نشان از قدرت این تیم دارد اما متاسفانه تجربه مدیریت تیم کم است و اعتماد به نفس خوبی ندارند و همه اینها درکل جریانات تیم خود را نشان می‌دهد.
 
بوناچیچ اضافه کرد: در این بازی باید خود را آماده کنیم که به شکلی نتایج گذشته در لیگ قهرمانان آسیا را جبران کنیم و امیدواریم با کسب پیروزی جایگاه دوم خود را دوباره به دست آوریم.
 
وی در خصوص دیدار مقابل السد قطر گفت: این تیم از بازیکنان با کیفیتی برخوردار است اما نقاط ضعفی نیز دارد که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم هر چند که بازیکنان تیم قطری به دلیل برد گذشته مقابل مس کرمان از انگیزه بالایی برخوردارند و بازی مقابل این تیم دشوار است.

کد خبر 103965

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز