همشهری آنلاین: تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران موفق شد با سه گل تیم بنیادکار ازبکستان را در لیگ قهرمانان آسیا شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در روز دوم مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا عصر چهارشنبه دو تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران و بنیادکار ازبکستان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که نماینده کشورمان موفق شد با پیروزی قاطع سه بر صفر بر میهمان قدرتمند خود غلبه کند.

گل‌های این بازی را سیدمحمد حسینی در دقیقه 38، محمد قاضی در دقیقه 54 و محمدرضا خلعتبری در دقیقه 78 وارد دروازه بنیادکار کردند.

قضاوت این مسابقه که در حضور حدود هشت هزار تماشاگر برگزار شد را "گوی میونگ یونگ" بر عهده داشت.

لوییس فیلیپه اسکولاری سرمربی شناخته شده تیم بنیادکار در این مسابقه از ریوالدو بازیکن برزیلی تیمش در این بازی استفاده کرد و این بازیکن در نیمه دوم تنها در کنار زمین تمرین کرد؛ اما این مربی از دنیلسون دیگر ستاره برزیلی تیمش استفاده کرد.

دو تیم در نیمه نخست این مسابقه محتاطانه‌ای ارایه دادند هرچند ذوب‌آهن حملات بیشتری به خصوص با نفوذ از جناحین و سانتر روی دروازه داشت که در یک فرصت تک‌گل این نیمه را به ثمر رساند. اما بازی در نیمه با روند بهتر ذوب‌آهن همراه بود و این تیم صاحب موقعیت‌های گلزنی پرشماری شد که توانست از دو فرصت استفاده کرده و شکست سنگینی را به تیم پرآوازه ازبکستانی تحمیل کند.

تیم ذوب‌آهن با کسب این پیروزی در پایان دور رفت مرحله مقدماتی این رقابت‌ها با هفت امتیاز صدرنشین گروهش شد. دیگر بازی این گروه را دو تیم الاتحاد عربستان و الوحده قطر برگزار خواهند کرد.

همچنین در ادامه بازی‌های روز دوم این رقابت‌ها تیم فوتبال مس ایران از ساعت 19:40 در قطر به مصاف تیم السد خواهد رفت.

روز سه‌شنبه نیز تیم استقلال در همین چهارچوب توانست با سه گل الغرافه قطر را شکست دهد و سپاهان در ازبکستان با حساب دو بر یک از تیم پاختاکور شکست خورد.

کد خبر 103840

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز