همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه با بهترین و آماده ترین‌های لیگ در تورنمنت قطر شرکت خواهیم کرد از اعلام اسامی تیم ملی ظرف 24 ساعت آینده خبر داد.

افشین قطبی در گفتگو با خبرنگار مهرضمن بیان این مطلب افزود: اسامی 26 بازیکن لیگ و تعدادی از لژیونرهای شاغل  در امارات به همراه آندرانیک تیموریان تا فردا یکشنبه 29 آذر    اعلام خواهد شد و بازیکنان از روز دوشنبه به اردوی آمادگی خواهند رفت.

قطبی تصریح کرد: با جمعی از بهترین‌های لیگ در تورنمنت قطر شرکت خواهیم کرد و هدف کادر فنی در این تورنمنت ارزیابی بازیکنان در پست‌های مختلف برای ساختن تیمی خواهد بود که سال آینده باید برای قهرمانی جام ملت‌های آسیا بجگند.

وی با بیان اینکه باشگاه اوساسونای اسپانیا با حضور جواد نکونام و مسعود شجاعی مخالفت کرده است، اظهار داشت: تیم ملی در تورنمنت قطر این دو بازیکن را در اختیار نخواهد داشت و این فرصت خوبی است تا بازیکنان جایگزین توانایی‌های خود را به کادر فنی ثابت کنند.

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه تورنمنت قطر فرصت ایده آلی برای ارزیابی تیم ملی در یک میدان جدی و آزمایش بازیکنان در پست‌های کلیدی محسوب می‌شود‌، تاکید کرد: با توجه به هدفگذاری کادرفنی برای ساختن تیمی که هدف بزرگی چون قهرمانی جام ملت‌های آسیا را مد نظر دارد، این تورنمنت فرصت ارزشمندی است تا تیم ملی در مسیر آماده سازی قرار گیرد به بخشی از اهداف تیم سازی خود دست یابد.

وی یادآور شد: تیم ملی در برخی از پست‌ها با ابهام روبروست و این تورنمنت فرصت مناسبی است تا بازیکنان جوان و شایسته قابلیت‌های خود را به کادرفنی ثابت کنند تا در تفکرات کادر فنی برای ساختن تیم نهایی قرار بگیرند.

کد خبر 97721

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز