همشهری آنلاین: نماینده مردم تهران از نامهربانی‌ها درباره پروژه تونل توحید انتقاد کرد و گفت: شهردار تهران خدمات خوبی به شهروندان ارائه کرده است و باید قدردان این تلاش‌ها بود.

به گزارش مهر، اسدالله بادامچیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت این پروژه گفت: سیاسی شدن پروژهای بزرگی همچون تونل توحید و مترو، امری غیر قابل قبول و مذموم است و نباید به خاطر یکسری مسائل این موضوعات را در سیاست درگیر کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های شهرداری تهران برای آسایش شهروندان پایتخت‌نشین خاطرنشان کرد: باید به تلاش‌ها و اراده مداوم شهرداری تهران در مسیر رفاه شهروندان خسته نباشید گفت و در مسیر اعتلای شهر و شهروندان، این نهاد را یاری کرد تا فعالیت‌های بزرگتر از تونل توحید انجام دهد.

بادامچیان ادامه داد: تهران به پروژه‌های مهم شهری نیاز دارد و باید از شهرداری حمایت کرد تا در این مسیر گام بردارد.

وی با اشاره به تداوم نامهربانی‌ها از سوی برخی نیروها نسبت به پروژهای بزرگی چون تونل توحید گفت: حامیان برخی گرایش‌ها عملکرد شهرداری را در احداث پروژه تونل توحید زیرسئوال می‌برند و تلاش می‌کنند این پروژه بزرگ را کوچک نشان دهند.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: اگر پروژه تونل توحید در زمان فرد دیگری احداث می‌شد منتقدان امروزی تونل توحید به حامیان آن تبدیل می‌شدند و آنچنان تمجیدی انجام می‌دانند تا همگان حیرت‌زده شوند ولی امروز به گونه‌ای دیگر رفتار می‌کنند و صرفا به ذکر انتقادات می‌پردازند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به تلاش‌‌های صورت گرفته توسط شهردار تهران افزود: دکتر قالیباف در مدت حضور خود در شهرداری تهران پر تلاش ظاهر شده و نشان داده است که برای خدمت به شهروندان تهرانی تمام توان خود را به کار می‌برد.

کد خبر 97164

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز