مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۸۸ - ۱۸:۳۲
۰ نفر

گروه شهری: عضو کمیسیون عمران مجلس با تمجید از عملکرد معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در ساخت تونل توحید گفت:

از نظر حرفه‌ای سرعت احداث یک تونل با این موقعیت مکانی ظرف مدت زمان 29 ماه یک رکورد کم نظیر جهانی محسوب می‌شود و به هیچ عنوان موارد مشابهی در این خصوص وجود ندارد.

محمدرضا حسین‌نژاد، نماینده مردم شیروان و عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: با افتتاح این تونل به‌عنوان بزرگ‌ترین پروژه‌های شهری در 30 سال گذشته، باید انتظار داشت تا متوسط سرعت تردد وسایط حمل‌ونقلی در این مسیر 73 درصد افزایش پیدا کند که این موضوع دستاورد بسیار بزرگی برای مدیریت ترافیکی شهر است.

عضو هیات رئیسه فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آرامش بیشتر مردم و راحتی اعصاب آنها باید مهم‌ترین دغدغه مدیریت شهر تهران باشد، خاطرنشان کرد: پایتخت به پروژه‌هایی مثل تونل توحید و افزایش خطوط احداث مترو برای روان‌تر شدن ترافیک بیشتر از گذشته احتیاج دارد.

به گفته وی، همین نشان می‌دهد که اقدامات 2سال گذشته در شهر تهران آرزوی 28 ساله ما را محقق کرده است.عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: تونل توحید به‌خاطر حجم بسیار بیشتر نسبت به تونل رسالت می‌توانست بیش از 120 ماه به طول بینجامد ولی با جدیتی که شهرداری به‌خرج داد در زمان پیش‌بینی‌شده به بهره‌برداری می‌رسد.

این نماینده مجلس که بیش از 20 سال خدمت به عنوان شهردار را در کارنامه خود دارد، با بیان اینکه شهرداری تهران با تکیه به عوارض شهرداری نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای شهروندان تهرانی باشد، خاطرنشان کرد: تهران به‌عنوان پایتخت بار مراجعه مردم از تمام نقاط کشوربه وزارتخانه‌ها و رفع نیازهای عمومی را دارد و به همین دلیل کمک‌های دولت چه به لحاظ تخصیص وام ارزی و چه به‌صورت کمک‌های بلاعوض عمرانی مورد نیاز است.

کد خبر 95048

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز