همشهری آنلاین: تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور در صحن علنی مجلس قرائت شد.

به گزارش خانه ملت، تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور که در جلسه علنی روز چهارشنبه توسط محمد دهقان در صحن علنی مجلس قرائت شد به شرح ذیل است:

تذکر محمد یاری نماینده مردم تلاش به وزیر راه و ترابری خواستار تسریع در تکمیل پل عابر پیاده شهرک توکا.

تذکر شعبانی، زمانی، فلاحت پیشه، حسینی تجری، فدایی و کرمی راد و امینی نمایندگان مردم کرمانشاه، کنگاور، اسلام آباد، قصر شیرین، سنقر، و کرمانشاه به وزیر راه و ترابری جهت اعلام ابلاغ زمانبندی لازم برای انجام طرح راه آهن کرمانشاه تا پایان سال 90.

تذکر نماینده مردم آستانه به وزیر جهاد کشاورزی لزوم پرداخت ما به التفاوت سنوات خدمت بازنشستگان شیلات بندر کیاشهر.

تذکر اکبریان نماینده مردم کرج به وزیر کشور در خصوص حضور ضعیف پلیس راه نیروی انتظامی در کنترل ترافیک اتوبان تهران کرج.

تذکر سنایی نماینده مردم نهاوند به وزیر کشورجهت تعیین تکلیف وضعیت طرح ریزی خیابان‌های معلم، خاقانی، نهاوند.

تذکر نصیری نماینده مرم زنجان به وزیر راه و ترابری در خصوص تامین اعتبار تکمیل راه زنجان - طارم به طول 40 کیلومتر پس از گذشت 25 سال.

تذکر حسینی نماینده مردم نیشابور به وزیر امور خارجه در خصوص لزوم وادار نمودن دولت پاکستان در تحویل جنایت کاران تروریست.

تذکر یوسف نژاد نماینده مردم ساری به وزیر مسکن و شهر سازی در مورد رسیدگی به وضعیت طرح هادی روستایی پاشا کلا اربابی و تامین اعتبار برای طرح‌ هادی روستایی امین آباد و به رئیس جمهور در خصوص دستور تامین اعتبار لازم برای کسری سال جاری بازنشستگان ناشی از اجرای ماده 100 قانون استخدام کشوری.

تذکر کوچکی نژاد نماینده مردم رشت به وزیر نفت در جهت ضرورت افزایش جایگاه سی. ان. جی استان گیلان.

تذکر کرمی راد، شجاعی، حسینی، زمانی، فلاحت پیشه و تجری نمایندگان مردم پاوه، کرمانشاه، کنگاور، اسلام آباد غرب، قصر شیرین به وزیر نفت در خصوص پیگیری علل عدم اجرای طرح‌های گاز رسانی به شهرها روستاهای استان کرمانشاه.

تذکر، نماینده آبادان به وزیر نفت خواستار ضرورت توسعه دانشگاه صنعت نفت آبادان.

تذکر نقوی نماینده مردم ورامین به وزیر نفت در خصوص تسریع در اجرای عملیات گاز رسانی به روستاهای و شهرک ها و مناطق شهرستان و رامین.

تذکر موسوی سرچشمه نماینده مردم فیروز آباد به وزیر نفت خواستار تامین بودجه گاز رسانی به شهر افسر قیر و کارزین.

تذکر فلاحت پیشه، زمانی امینی، فدایی، نمایندگان مردم اسلام آباد غرب، کنگاور، کرمانشاه و سنقر به وزیر صنایع و معادن خواستار پیگیری عدم احقاق حقوق چند هزار هم وطن ایران که با توجه به پرداخت مبلغ خرید کامیون نیسان ژاپنی خودروهای چینی با نقص‌های فنی دریافت نموده اند.

تذکر لاهوتی نماینده مردم کنگاور به وزیر صنایع و معادن خواستار عدم اجرای مصوبه دوم هیئت دولت.

تذکر حاجی اصغری نماینده مردم میانه به وزیر صنایع و معادن خواستار تسریع در مصوبات سفرهای استانی مربوط به شهرک‌های صنعتی ماینه و ترکمن چای و از رئیس جمهور خواستار دستور رسیدگی با اجرا طرح سد گلمیچای و تصفیه‌خانه و خط انتقال آب شرب از سد مزبور به میانه.

تذکر زمانی، کرمی راد، شجاعی، امینی تجری، فلاحت پیشه فدایی، حسینی نماینده مردم کنگاور، کرمانشاه، قصر شیرین، اسلام آباد، سنقر، پاوه، و جوانرود به رئیس جمهور خواستار دستور در تسریع عملیات اجرایی پالایشگاه آناهیتا کرمانشاه.

تذکر فدایی نماینده مردم سنقر به رئیس جمهور خواستار دستور برای رسیدگی به علت حذف نام شهرستان سنقر از لیست مناطق محروم.

تذکر یحیی زاده نماینده مردم تفت به رئیس جمهور خواستار دستور در ضرورت تدوین طرح جامع پاداشی قهرمانان ورزش برای رعایت عدالت در اعطای جوایز و تسریع در پرداخت جوایز مدال آوران چند ماه اخیر همچنین خواستار دستور تعهد فیلم سریال مستند فاخر در ارتباط با جزایر سه گانه ایران برای مقابله با سریال تهیه شده توسط دشمنان کشور.

تذکر محمدی نماینده مریوان به وزیر بهداشت درمان و آموزش و پزشکی رسیدگی به وضعیت نابسامان اورژانس بیمارستان ها و جلوگیری از سرگردانی بیماران خاص در داروخانه ها برای تامین دارو و به وزیر علوم تحقیقات و فناوری خواستار برخرود قانونی با مسئولان خوابگاه دانشجویان دانشگاه هایی که با دانشجویان رفتار غیر منطقی و خارج از شان دانشجویی دارند و به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تسریع در مجوز متقاضی شرکت زیارتی و سیاحتی شهرستان سرو آباد توسط سازمان حج و زیارت.

تذکر بیشتری نماینده مردم پاکدشت به وزیر امور خارجه خواستار اتخاذ دیپلماسی فعال در برخورد با قانون های حامی و پشتیبانی گروه های تروریستی در خارج از کشور.

تذکر سودانی نماینده مردم اهواز به رئیس جمهور خواستار رسیدگی به علت عدم اجرایی شدن مصوبات هیئت دولت در خصوص شبکه اقتصادی غیر قانونی موسوم به سید ها خوزستان و دستور رسیدگی به وضعیت ورزشگاه نیمه تمام 50 هزار نفری الغدیر اهواز پس از گذشت دو دهه .

تذکر رسایی نماینده مردم تهران به وزیر امور خارجه  در خصوص ضعف وزارت خارجه در رصد کردن تحولات و رخدادهای خارج به ویژه انتخابات افغانستان که قبل از نهایی شدن نتیجه موجب ارسال پیام تبریک رئیس جمهور به کرزای گردید .

تذکر دهقان نماینده مردم طرقبه به وزیر دادگستری  خواستار پیگیر و اطلاع رسانی در خصوص روند مشهور به شفق که چندین هزار نفر در این پرونده مال باخته شدند و تعدادی از افراد صاحب نفوذ در این پرونده در حاشیه امن قرار گرفته‌اند.

تذکر محمد یاری نماینده مردم تالش به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص تسریع در استمهال بدهی بخش کشاورزی به بانک‌ها.

تذکر شعبانی، اقبال محمدی، محمود زاده، جدگان، سجادیان، فروزش، جمشید زهی محمد قیوم دهقانی پرتویی، کرمی، فتح الله حسینی، عثمانی و حیدری نمایندگان مردم استان کردستان و بعضی از نمایندگان استان سیستان و بلوچستان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد برخورد قانونی با مدیر مسئول روزنامه ایران به منظور جلوگیری از نشر اکاذیب و تفرقه بین اهل سنت و تشیع.

تذکر حسینی نماینده مردم اهواز به وزیر نفت در مورد استخدام نیروی غیر بومی در شرکت نفت کارون واقع در شهرستان اهواز با عنایت به آمار بالای بیکاری در کلان شهر اهواز و مناطق اطراف آن.

کد خبر 93377

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز