همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه 26 مهر طی اظهاراتی شهادت جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

دکتر علی لاریجانی اظهار داشت: دقایقی پیش مطلع شدیم که سردار شوشتری فرمانده قرارگاه شرق و سردار محمدزاده فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان به همراه تعدادی از برادران سپاه و هموطنان بلوچ در یک عملیات تروریستی در شهر پیشین در شهرستان سرباز به شهادت رسیدند، ما این شهادت را به خانواده‌ این عزیزان، سپاه پاسداران و ملت شهیدپرور تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: همه شما با خدمات و فداکاری‌های این دو برادر مخصوصا سردار شوشتری که از فرماندهان رشید دفاع مقدس بودند و سرمایه‌ای بزرگ از لحاظ دفاعی برای کشور به شمار می‌آمدند، آشنایید.

به گفته‌ وی قصد این افراد تروریست قطعا اخلال در ایجاد امنیت استان سیستان و بلوچستان بوده است، چون این عزیزان با کار شبانه‌روزی فداکاری می‌کردند که امنیت در سیستان و بلوچستان عزیز برقرار شود و این رفتارها عاملی است که نگذارد توسعه‌ اقتصادی در سیستان و بلوچستان برقرار شود.

وی تاکید کرد: قطعا سپاه پاسداران با نیروی مضاعف برای ایجاد امنیت و توسعه‌ سیستان و بلوچستان اقدام خواهد کرد.

سخنان رییس مجلس شورای اسلامی با همراهی نمایندگان و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا مواجه شد. 

کد خبر 93050

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز