همشهری آنلاین: رئیس جمهور در پی شهادت جمعی از مردم و فرماندهان سپاه پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش دفتر امور رسانه‌های ریاست جمهوری،‌ رئیس‌ جمهور در پیامی با اظهار تاسف و تاثر از جنایت کوردلان وابسته به بیگانه در به شهادت رساندن مردم و جمعی از پاسداران فداکار دین و ملت و در راس آنان سردار شهید نورعلی شوشتری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: اطمینان می‌دهم که جنایتکاران پاسخ این اعمالی ضد مردمی خود را به زودی دریافت خواهند کرد.

از مسئولین ذیربط می‌خواهم با سرعت و قاطعیت، عوامل این جنایت تروریستی را شناسایی و به دست عدالت بسپارند.

متن کامل این پیام به شرح زیر است: 

بسم‌الله الرحمین الرحیم
من المومنین رجال صدقوا ماعاهدو الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

جنایت کوردلان وابسته به بیگانه در به شهادت رساندن مردم و جمعی از پاسداران فداکار دین و ملت و در راس آنان سردار شهید نورعلی شوشتری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه موجب تاثر و تاسف شدید اینجانب و در عین حال افتخاری ماندگار برای انقلاب اسلامی است.

تاثر از آن رو که عده‌ای فریب خورده وفریب، در عین عجز و ذلت، خدمت خالصانه به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان را برنمی‌تابند. صداقت و پاکدامنی و مردمی بودن فرماندهان عالی، که با کمال عشق و تواضع به ملت، درمیان متن مردم بی‌آلایش حضور می‌یابند و به درد آنان رسیدگی می‌کنند و در تامین امنیت ورفاه سر از پای نمی‌شناسیند را بزدلانه و با فریب و انفجار پاسخ می‌دهند. این عملیات جز کینه و دشمنی با مردم مومن بلوچستان هیچ پیام دیگری ندارد.

موجب افتخار است که فرزندان این ملت که عمر خود را در راه خدمت به آنان و دفاع از سرزمین لاله‌گون خود سپری کرده‌اند اینگونه با کمال اخلاص و سادگی و مسئولیت‌پذیری در میان مردم حضور می‌یابند و جان خود را در راه خدمت بی‌منت فدا می‌کنند.

انصافا مرگ در بستر برای چنین عزیزانی سزاوار نبود خداوند متعال جهاد دیرینه و اخلاص پایدار آنان را با شهادت و قرب خود پاداش داد.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت به فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهی محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده، عموم مردم استان و همکاران محترم این شهید گرانقدر، به ملت عزیز وخصوصا مردم شریف استان سیستان و بلوچستان اطمینان می‌دهم که جنایتکاران پاسخ این اعمال ضد مردمی خود را به زودی دریافت خواهند کرد از مسئولین ذیربط می‌خواهم که با سرعت و قاطعیت عوامل این جنایت تروریستی را شناسایی و به دست عدالت بسپارند.

امنیت پایدار در سایه ایمان، اخوت، اعتماد متقابل حکومت و مردم تحقق می‌یابد و وجود این اعتمان بین مردم و دولت و نظام موجب چنین کینه‌توزی‌هایی است.

از خداوندمتعال رحمت واسعه خود را برای این شهیدان وملت بزرگ ایران مسئلت دارم.

کد خبر 93062

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز