سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: برد پر گل پرسپولیس در نخستین بازی که حبیب کاشانی مسئولیت این تیم را برعهده داشت نوید خروج بحران را برای این تیم به ارمغان آورد.

در هفته دهم لیگ برتر، پرسپولیس در حالی به مصاف مقاومت سپاسی رفت که تماشاگران کمی به تماشای این بازی آمدند.

در همان آغازین دقایق بازی دو حمله سهمگین شیرازی‌ها نگرانی هوادارن سرخپوش را به همراه داشت به ویژه اینکه ضربه‌ای که کریم باقری از روی خط دروازه بیرون کشید شائبه گل شدن را با خود به همراه داشت. در این نیمه توپ بیشتر در میانه میدان گردش داشت و بازی پرسپولیس مطلقا طراوت بازی این تیم مقابل استقلال و حتی مقابل پیکان را نداشت اما در دقیقه 12 بازی، ضربه کاشته  شیث رضایی را کریم باقری استادانه در پشت دفاع سپاسی دریافت و با ضربه‌ای زیبا نه تنها گل نخست تیمش و پنجمین گل خود را به ثبت رساند بلکه یکی از زیباترین گل‌های این فصل مسابقات را خلق کرد.

بعد از این گل بازی مجددا به وضعیت عادی و کسل کنند خود بازگشت و سوت پایان نیمه کسی را در حسرت تماشای ادامه بازی نشناند.

نیمه دوم با حملات کم اثر پرسپولیس و هجوم‌های بی تاثیر سپاسی آغاز شد تا اینکه در دقیقه 54 پاس زیبا و حرفه‌ای میثم بائو را نوروزی با شیرجه و گردش سر به زیبایی به گل دوم سرخپوشان تبدیل کرد.

بعد از این گل بازی طراوتی در خود توجه پیدا کرد و رفت و برگشت توپ‌ها نوید گل‌های بیشتر می‌داد. 31 دقیقه طول کشید تا تماشاگران شاهد گل دیگری باشند. در دقیقه 81 وقتی که نوروزی در یک ضد حمله رویاروی سه بازیکن سپاسی بود به ناگهان بائو چون باد خود را به او رساند و توپ را از هم تیمی‌اش ربود و در ادامه حرکت خود دو بازیکن شیرازی را هم جا گذاشت تا با شلیک به دروازه نتیجه‌ای را رقم بزند که هیچکدام از تماشاگران پرسپولیس تصور نمی‌کردند. اما این پایان بازی نبود. گویی در این دقایق تازه بازی شروع شده بود.

در دقیقه 85 بازی حمله با طراوت پرسپولیس به گونه‌ای رقم خورد که توپ به نوروزی رسید و او اینبار آگاهانه آن را برای ملا محمد که تازه به میدان آمده بود فرستاد تا این بازیکن عراقی چهارمین گل تیمش را به ثمر برساند.

در حالی که تماشگران و مسئولان پرسپولیس سر از پا نمی‌شناختند و عقربه‌های ساعت دقایق پایانی بازی را نشان می‌داد، شیرازی‌های زخم خورده به خود آمدند و در دقیقه 88 بهنام افشه یکی از گل‌ها  را پاسخ داد. پرسپولیسی‌ها تا به خود بیایند در دقیقه 91 محمد مهدی نظری دومین گل فجر را به ثمر رساند.

سرخپوشان که اوضاع را خطرناک دیدند مجددا به حمله روی آورند و در دقیقه 94 دو حمله سهمگین روی دروازه شیرازی‌ها داشتند. یکی از این حملات با بد شانسی به گل تبدیل نشد و دیگری اگر چه گل شد اما داور آن را به درستی آفساید اعلام کرد.

بدین ترتیب نخستین باخت فجر در این فصل و نخستین پیروزی پرسپولیس بعد از 5 هفته حسرت برد در بعد از ظهر سه‌شنه 14 مهر رقم خورد.

کد خبر 92218

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز