سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۸۸ - ۱۸:۳۶
۰ نفر

گروه ورزشی: هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر، دیروز با انجام 6 بازی آغاز شد

شهرآورد اصفهان هم مانند شهرآورد تهران به تساوی انجامید؛ با این تفاوت که 2 تیم سپاهان و ذوب‌آهن نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند و به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در همدان، تیم پاس این شهر با یک گل مغلوب راه‌آهن شد تا دوره سرمربیگری منصوریان روی نیمکت پاس فقط 10هفته باشد. پس از این نتیجه منصوریان استعفا داد که مورد قبول مدیران باشگاه قرارگرفت.

نبرد بحران‌زده‌ها در مشهد با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا جلالی در دومین بازی خود روی نیمکت فولاد مقابل ابومسلم به نخستین امتیاز دست یابد. سایپا در تبریز دست به‌کار بزرگی زد و تراکتورسازی را در مقابل هواداران پرشمارش 2 بر یک شکست داد.

این نخستین شکست خانگی شاگردان کمالوند بود. صبا در قم با نتیجه 4 بر صفر شاهین بوشهر را شکست داد. این نخستین باخت یاوری روی نیمکت شاهین بود. اما پرگل‌ترین بازی دیروز در ورزشگاه آزادی برگزارشد؛

پرسپولیس که با بازگشت کاشانی انگیزه زیادی داشت مقابل مقاومت سپاسی که بدون باخت در رده چهارم جدول قرار داشت به پیروزی 4 بر 2 رسید.گل‌های میزبان را در این دیدار کریم باقری، هادی نوروزی، میثم بائو و هوار محمد به‌ثمر رساندند. در دقایق پایانی بهنام افشه و نظری 2 گل برای مقاومت زدند اما شاگردان مهابادی دیگر زمانی برای بازگشت و جبران در اختیار نداشتند.

کد خبر 92242

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز