دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۸۸ - ۰۶:۴۲
۰ نفر

کریم اعظمی: پرسپولیس در شرایطی عصر روز شنبه راهی اهواز شد که زلاتکو کرانچار، مربی کروات این تیم باز هم چند بازیکن سرشناس تیمش را کنار گذاشت تا حاشیه‌ها در تیم سرخپوش پایتخت همچنان ادامه داشته باشد.

 روزنامه‌ها و سایت‌های خبری هم در خبرهای مختلف خود به ناراحتی چند بازیکن از جمله محسن خلیلی، محمد پروین، حسین بادامکی، محمد منصوری و علیرضا محمد اشاره کردند و به نظر می‌رسد که این موضوع در روزهای آینده حاشیه‌ها را در تیم پرسپولیس بیشتر کند. از طرفی کرانچار در مصاحبه‌های مختلف و سئوالاتی که خبرنگاران در مورد نیمکت‌نشینی این بازیکنان سرشناس از او می‌پرسند با جملاتی تکراری و غیرقابل قبول می‌گوید: «آنها آماده نیستند و من برای انتخاب نفرات تیم فقط عملکرد بازیکنان را در تمرین مدنظر قرار می‌دهم.»

خلیلی: فعلا حرف نمی‌زنم

اواخر فصل گذشته بود که محسن خلیلی آقای گل دو سال قبل لیگ ایران، پس از پشت‌سر گذاشتن یک مصدومیت سخت دوباره به ترکیب پرسپولیس بازگشت اما او نتوانست خاطرات شیرین گذشته را برای هواداران تیمش تکرار کند. خلیلی انتظار داشت که با شروع فصل جدید فوتبال ایران همه چیز تغییر کرده و او دوباره تبدیل به ستاره پرسپولیس شود ولی این بازیکن به یک‌باره توسط کرانچار نیمکت‌نشین شد و این شرایط همچنان ادامه دارد. خلیلی البته چند هفته به دلیل مصدومیت بازی‌های پرسپولیس را از دست داد ولی رفع آسیب‌دیدگی هم باعث نشده که نظر سرمربی پرسپولیس در مورد او عوض شود.

هرچند محسن در خصوص نیمکت‌نشینی خود سیاست سکوت در پیش گرفته ولی او نسبت به رفتارهای کرانچار به شدت معترض است و در محافل خصوصی بارها به نزدیکانش گفته که نیمکت‌نشینی‌اش دلایل فنی ندارد و کرانچار بی‌جهت او را نیمکت‌نشین می‌کند. خلیلی هفته گذشته و در اکثر تمرینات پرسپولیس و در بازی‌های تمرینی گلزنی کرد و انتظار داشت که برای دیدار با فولاد خوزستان به اهواز برود ولی در نهایت از فهرست 18نفره کنار گذاشته شد. خلیلی که برخلاف گذشته ارتباطش را با رسانه‌ها محدود کرده است، همچنان تمایل ندارد در مورد نیمکت‌نشینی‌اش صحبت کند. او در جملاتی کوتاه می‌گوید: «من حرف خاصی برای گفتن ندارم و فقط به تمرین فکر می‌کنم.

در روزهای گذشته با انگیزه‌ بالایی در تمرینات شرکت کردم و حالا هم شرایط روحی و فنی‌ام هیچ تغییری نسبت به گذشته نکرده و در آمادگی کامل قرار دارم. بهتر است فعلا حرفی نزنم و به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای تمریناتم را انجام دهم.»اگر حبیب کاشانی به پرسپولیس نمی‌آمد، خلیلی قصد داشت با انجام یک مصاحبه جنجالی حرف‌هایش را بزند ولی او فعلا سکوت کرده و امیدوار است که با حضور کاشانی در پرسپولیس شرایط عوض شده و همه چیز به حالت طبیعی بازگردد.

جدا از خلیلی، اشپیتیم آرفی مهاجم آلبانیایی پرسپولیس هم که فصل گذشته با پیراهن پیام مشهد خودش را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان لیگ ایران معرفی کرد، نیمکت‌نشین شده و از شرایط فعلی‌اش ناراضی است. قبل از شروع فصل به هیچ عنوان قابل تصور نبود که هادی نوروزی به عنوان مهاجم اول پرسپولیس در ترکیب ثابت قرار بگیرد ولی این اتفاق افتاد تا همچنان نیمکت‌نشینی خلیلی و آرفی حرف و حدیث‌های زیادی را به وجود بیاورد.

پروین: حرف کرانچار را قبول ندارم

محمد پروین که با حرف و حدیث‌های زیادی در فصل جدید پیراهن سرخ پرسپولیس را بر تن کرد، پس از شنیدن خبر حضور کرانچار در پرسپولیس بیش از حد خوشحال بود. او در مصاحبه‌هایش تاکید کرد که کرانچار در تیم دی‌استرادای اسلواکی اعتقاد ویژه‌ای به بازی او داشت و به طور حتم در پرسپولیس هم با آمدن این مربی موفق خواهد بود. البته همه چیز برخلاف پیش‌بینی‌های پسر علی پروین پیش رفت و او حالا حتی در فهرست 18نفره هم قرار نمی‌گیرد. پروین در مورد حرف‌های کرانچار که گفته او هنوز آماده نیست، می‌گوید: «من نمی‌دانم چه بگویم.

وقتی کرانچار گفته آماده نیستم، حتما آماده نیستم و باید بیشتر تمرین کنم.» پروین در پاسخ به این سئوال که آیا قبول داری که آماده نیستی، تاکید می‌کند: «اصلا قبول ندارم و این فقط نظر کرانچار است. من با نظر او موافق نیستم و به نظر خودم از لحاظ بدنی در شرایط مطلوبی قرار دارم و در تمریناتم باانگیزه ظاهر می‌شوم. هر وقت هم به میدان رفتم بد کار نکردم و نمی‌دانم چرا این شرایط به وجود آمده است.»

پروین که چند روز پیش در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد که با ادامه این روند خیلی از مسائل پشت‌پرده را فاش خواهد کرد، در این خصوص می‌گوید: «همه چیز را گذاشته‌ام بعد از اینکه پرسپولیس از اهواز برگردد. باید شرایط را بررسی کنم و اگر وضعیت همین‌طور باشد به طور حتم از پرسپولیس جدا خواهم شد. من دوست ندارم نیمکت‌نشین باشم و می‌خواهم در تیمی حضور داشته باشم که شانس بازی به من برسد.» پروین در مورد صحبت‌های قبل از شروع فصل خود که گفته بود کرانچار اعتقاد خاصی به بازی او دارد، تاکید می‌کند: «اینها سئوالاتی است که برای خودم هم به وجود آمده و جوابی برایش پیدا نکرده‌ام. فعلا بهتر است صبر کنم و حرفی هم نزنم.»

منصوری: امیدوارم باندبازی نباشد

منصوری هم که یکی از بازیکنان ناراضی پرسپولیس است حرف‌هایش را این‌گونه آغاز می‌کند: «این حرف کرانچار را قبول دارم که شرایط تمرین با مسابقه فرق دارد ولی من در تمرینات خیلی آماده نشان دادم و می‌توانستم در فهرست 18نفره باشم. به هرحال باید به من فرصت بازی داده شود تا خودم را نشان بدهم، در ضمن از اینکه با پرسپولیس به اهواز نرفتم خیلی ناراحتم چون فوتبالیست در شرایطی که آماده است دوست دارد برای تیمش بازی کند.» منصوری در ادامه تاکید می‌کند: «من به تصمیم سرمربی احترام می‌گذارم و منتظر بازی‌های آینده هستم. کرانچار هم در صحبتی که با بازیکنان داشت به آنها گفت که منصوری در پرسپولیس یک الگو برای دیگران است که خوب تمرین می‌کند.

او به من گفت که در بازی با ملوان برای پرسپولیس بازی خواهم کرد و امیدوارم در نهایت این موضوع عملی شود. دوست دارم در پستی که خودم می‌خواهم یعنی هافبک تهاجمی راست بازی کنم تا خیلی چیزها ثابت شود.»هافبک چپ‌پای پرسپولیس در مورد اظهارنظر بعضی از بازیکنان نیمکت‌نشین این تیم که معتقدند کرانچار باندبازی می‌کند، می‌گوید: «بحث باندبازی و این‌گونه مسائل همیشه در پرسپولیس مطرح بوده و شایعات مختلفی در این مورد مطرح می‌شود.

من که با چشم خودم چیزی ندیده‌ام و نمی‌توانم تهمت بزنم ولی امیدوارم که در پرسپولیس باندبازی وجود نداشته باشد.» منصوری در پایان حرف‌هایش می‌گوید: «رقابت در بین بازیکنان پرسپولیس فشرده است و امیدوارم هر بازیکنی که آماده است و خوب تمرین می‌کند به حقش برسد. در ضمن امیدوارم پرسپولیس در بازی‌های خانگی، دیگر یک امتیاز هم از دست ندهد. ما باید در ادامه لیگ طوری بازی کنیم که همه تیم‌ها از پرسپولیس بترسند.»

کد خبر 92632

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز