جمعه ۶ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۹
۰ نفر

گروه حوادث: مرد 65 ساله که در جنایتی خونین اعضای خانواده‌‌اش و همسایه‌ها را به رگبار بسته و باعث مرگ 6 انسان بیگناه و مجروح شدن 11 نفر دیگر شده بود، شامگاه چهارشنبه دست به‌خودکشی زد

اما با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی شهریار ناکام ماند. این مرد صبح پنجشنبه گذشته برای بازجویی تکمیلی نزد قاضی شعبه 103 دادگاه شهر قدس انتقال یافت و همچنان انگیزه خود از جنایت را سوءظن اعلام کرد.

قاضی ولیعهدی - رئیس شعبه 103 دادگاه شهر قدس - با اعلام این خبر گفت: عامل جنایت، شامگاه چهارشنبه 4شهریور به خاطر عذاب وجدان تصمیم به‌خودکشی گرفت اما با حضور بموقع ماموران در این کار ناکام ماند. او  قصد داشت به زندگی‌اش پایان دهد که ماموران سر رسیدند و مانع او شدند.

وی ادامه داد: این متهم صبح روز پنجشنبه به خاطر وضعیت نامناسب روحی‌، از بازداشتگاه به دادگاه انتقال یافت و تحت بازجویی قرار گرفت. متهم در بازجویی‌ها باز هم مدعی شد که انگیزه‌اش از جنایت سوءظن بوده و گفت که  به خاطر مرگ کودکان و افراد بی‌گناه بسیار ناراحت است.

ولیعهدی افزود: متهم در اظهاراتش گفت که به خاطر مرگ افراد بی‌گناه دچار عذاب‌وجدان شده و   قصد خودکشی داشته که با حضور بموقع ماموران ناکام ماند.

رئیس شعبه 103 دادگاه شهر قدس همچنین با اشاره به دستگیری فردی که گلوله‌های جنگی را به مرد جنایتکار فروخته بود تاکید کرد: عصر چهارشنبه گذشته، مرد 45ساله‌ای که فروشنده هزارعدد تیر به عامل این جنایت بوده است، توسط ماموران پلیس شهریار شناسایی و دستگیر شد. این مرد در بازجویی اولیه به فروش هزار  عدد تیر به محمد اعتراف کرد.

قاضی ولیعهدی تصریح کرد: این متهم در نزدیکی محل سکونت مرد جنایتکار زندگی می‌کرد و در جریان تحقیقات به افسران آگاهی گفته که این تعداد گلوله را در سال 64 به تهران انتقال داده و مدتی قبل از حادثه، به عامل جنایت فروخته است.

قاضی ولیعهدی در پایان بیان کرد: متهم اصلی پرونده و فروشنده ‌گلوله‌ها با دستور قضایی روانه زندان شدند تا بعد از تکمیل تحقیقات محلی و کسب اظهارات شاهدان حادثه، متهم برای بازسازی صحنه جنایت از زندان احضار شود.

کد خبر 88877

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز