سه‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۷
۰ نفر

گروه حوادث: وضعیت عمومی مصدومان حادثه شهر قدس رو به بهبودی است

و از صبح خانواده قربانیان حادثه و مصدومان با حضور در شعبه 103 دادگاه شهر قدس خواهان اشد مجازات برای عامل این جنایت خونین شده‌اند. این جنایت خونین عصر یکشنبه گذشته اتفاق  افتاد. مرد 65 ساله‌ای به نام محمد درحالی‌که به‌شدت عصبانی بود با یک اسلحه کلاشینکف و تعداد زیادی فشنگ، اعضای خانواده و چند نفر از همسایه‌هایش را به گلوله بست.

این مرد سپس به بالای پشت‌بام خانه‌اش رفت و رهگذران را در خیابان به گلوله بست، در این ماجرای باورنکردنی که در تاریخ حوادث جنایی ایران کمتر سابقه داشته است، 6 نفر کشته شده و 11 نفر زخمی شدند.

با دستگیری مرد تیرانداز، وی به اداره آگاهی شهریار منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت.
او با اعتراف به درگیری مسلحانه، انگیزه خود از این جنایت خونین را اختلافات خانوادگی و درگیری با یکی از همسایه‌ها عنوان کرد و مدعی شد که اسلحه را از سال 64 به همراه تعداد زیادی فشنگ در خانه‌اش مخفی کرده است.

به گزارش اطلاع‌رسانی پلیس استان تهران رسیدگی به این پرونده در حالی ادامه دارد که متهم 65 ساله همچنان مدعی است به خاطر اختلافات خانوادگی و درگیری با همسایه دست به این جنایت زده است.

براساس این گزارش، با دستور رئیس شعبه 103 دادگاه شهرقدس، از صبح دیروز شناسایی خانواده‌ قربانیان حادثه و مجروحان و تحقیقات از آنها آغاز شده است.

این در حالی است که شاکیان با حضور در دادگاه درخواست اشد مجازات برای عامل این جنایت خونین کرده‌‌اند. از سوی دیگر، آخرین پیگیری‌ها از بیمارستان شماره 2 فیاض‌بخش نشان می‌دهد که خوشبختانه وضعیت عمومی بیشتر مجروحان این حادثه رو به بهبودی است.

بازپرس ولیعهدی – رئیس شعبه 103 دادگاه شهرقدس- روز گذشته درباره آخرین بررسی‌ها در این پرونده گفت: متهم در آخرین اظهارات خود مدعی شده بود که اسلحه و فشنگ‌ها را در زمان جنگ دزدیده است اما این در حالی است که تحقیقات نشان می‌دهد وی مدتی قبل اسلحه و 2 هزار فشنگ را از چند نفر خریداری کرده است.

بازپرس پرونده در ادامه گفت: صبح دیروز تعدادی از ماموران انتظامی شهرستان شهریار به دستور بازپرس پرونده برای عیادت از مصدومان این حادثه تلخ به بیمارستان مراجعه کرده و به تحقیق از آنها پرداختند.

کد خبر 88664

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز