گروه حوادث: مرد جوان بعد از اینکه به بهانه ازدواج، دختر مورد علاقه‌اش را فریب داد، او را به یک میهمانی خانوادگی دعوت کرد اما این میهمانی دامی بود که او برای اجرای نقشه‌ شیطانی‌اش پهن کرده بود

بعد از ظهر 27 شهریور امسال، ساکنان یکی از کوچه‌های شهرک غرب با شنیدن فریادهای کمک‌خواهانه دختر جوانی که از خانه یکی از همسایه‌ها به گوش می‌رسید، با پلیس تماس گرفتند و ماجرا را به ماموران اطلاع دادند.

چند دقیقه بعد، وقتی خودروی کلانتری 134 شهرک غرب، وارد خیابان مورد نظر شد، همسایه‌ها خانه‌ای را که دختر جوانی در آنجا گرفتار شده بود به ماموران نشان دادند و یکی از افسران پلیس زنگ خانه را به صدا درآورد.

به محض باز شدن در، دختر جوانی که آثار کبودی و ضرب و جرح روی سر و صورتش به چشم می‌خورد، از خانه بیرون پرید و پرده از دامی که پسر مورد علاقه‌‌اش برای او پهن کرده بود برداشت.

او به ماموران گفت: چند ماه پیش بود که از طریق یکی از دوستانم به نام لاله با سهیل آشنا شدم. مدتی بعد از این آشنایی او به من ابراز علاقه‌کرد و ‌گفت که قصد ازدواج دارد. برای همین به او اعتماد کردم و از همان زمان دوستی ما شروع شد.

یک ساعت پیش سهیل با من تماس گرفت و مرا به میهمانی خانوادگی که قرار بود در خانه خواهرش برگزار شود دعوت کرد. برای همین با هم قرار گذاشتیم و وقتی او با یکی از دوستانش به سر قرار آمد، سوار ماشین آنها شدم تا همراه سهیل به خانه خواهرش برویم.
دختر جوان ادامه داد: زمانی که وارد خانه شدیم، دیدم که از میهمانی خبری نیست و سهیل و دوستانش که از قبل نقشه شومی طرح کرده بودند بعد از خوردن مشروبات الکلی به من حمله‌ور شدند و قصد داشتند مرا مورد آزار و اذیت قرار دهند. برای همین در برابر آنها مقاومت کردم و شروع کردم به جیغ زدن. آنها هم با مشت و لگد به جانم افتادند اما قبل از اینکه بتوانند نقشه‌شان را عملی کنند، همسایه‌ها ماجرا را به پلیس اطلاع دادند.

بعد از اظهارات دختر جوان، 4 مرد جوان که داخل خانه بودند قبل از اینکه فرصت فرار پیدا کنند دستگیر و به دستور قاضی قندی‌زاده، بازپرس شعبه 7 دادسرای جنایی تهران، برای ادامه تحقیقات به اداره 16 پلیس آگاهی، منتقل شدند.

سهیل که متهم ردیف اول پرونده به شمار می‌رود، در جریان بازجویی‌های اولیه به فریب دختر جوان اعتراف کرد و گفت: مدتی پیش وقتی با مریم آشنا شدم، به بهانه ازدواج با او طرح دوستی ریختم تا در فرصتی مناسب نقشه‌ام را عملی کنم.

چند روز قبل وقتی خواهرم همراه شوهرش به مسافرت رفت، کلید خانه‌شان را به من داد و همان زمان بود که نقشه آزار و اذیت مریم به ذهنم خطور کرد. برای همین ماجرا را با 3 نفر از دوستانم در میان گذاشتم و قرار شد به بهانه شرکت در یک میهمانی، مریم را به خانه کشانده و مورد آزار و اذیت قرار دهیم.

وی ادامه داد: وقتی مریم قبول کرد در میهمانی شرکت کند، وی را همراه یکی از دوستانم به خانه خواهرم بردم. این در حالی بود که 2 نفر دیگر از دوستانم از قبل وارد خانه شده و بعد از خوردن مشروبات الکلی، منتظر ما بودند.

بعد از اینکه وارد خانه شدیم و مشروبات الکلی مصرف کردیم، مریم متوجه نیت ما شد و خواست خانه را ترک کند. ما هم که در حالت عادی نبودیم، او را مورد ضرب و شتم قرار دادیم ولی لحظاتی بعد ماموران به در خانه ما آمدند و دستگیر شدیم.

سرهنگ عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر درخصوص دوستی‌های خیابانی هشدار داد و گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد نقطه آغاز بیشتر پرونده‌های اخاذی یا سوءاستفاده‌های مالی از دختران جوان، دوستی‌های خیابانی است؛

چرا که در اینگونه دوستی‌ها هیچ شناختی وجود ندارد و به همین خاطر، مجرمان با مخفی کردن نیت و سابقه‌ خود به راحتی نقشه‌شان را عملی می‌کنند.

کد خبر 91367

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز