شنبه ۷ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۸
۰ نفر

گروه حوادث: درحالی‌که شایعات حاکی از آن است که تیراندازی‌های عامل جنایت در شهر قدس 3 ساعت به طول انجامیده است، رئیس پلیس استان تهران روز گذشته روی این شایعه خط قرمز کشید و اعلام کرد:

ماموران تنها 7 دقیقه بعد از جنایت در محل حاضر بوده‌اند.

سردار اکبرشاهی، فرمانده انتظامی استان تهران با بیان این جمله در تشریح تیراندازی مرگبار شهر قدس گفت: این حادثه در ساعت 7 و 20 دقیقه عصر 31 مرداد اتفاق افتاد. ماموران مرکز فوریت‌های110 نیز دقیقا 7 دقیقه بعد از نخستین تماس تلفنی در محل حادثه حضور داشتند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی که مستقر در کلانتری محل هستند به محض رسیدن به محل حادثه شروع به پاکسازی مردمی که تجمع کرده بودند کردند تا گستردگی حادثه بیشتر از این نشود و سپس از نیروهای کمکی برای کنترل محل استفاده کردند و موفق شدند در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را که در   پشت‌بام ایستاده بود و به مردم و ماموران نگاه می‌کرد، دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان تهران  تاکید کرد: این مرد بدون هیچ مقاومتی و درحالی‌که اسلحه‌اش را روی زمین انداخته بود خود را تسلیم ماموران کرد.سردار اکبرشاهی در ادامه اظهاراتش با اشاره به اینکه در محل حادثه تنها 52تیر شلیک شده و 800 فشنگ نیز از متهم کشف شده است، تصریح کرد: اینکه گفته شده متهم با اسلحه کلاشینکف‌اش 1200تیر شلیک کرده است، صحت ندارد.

فرمانده انتظامی استان تهران در پایان گفت: خوشبختانه حال مصدومان این حادثه رو‌ به بهبودی است و تعداد تلفات این حادثه همان 6 نفر است.

وی خاطرنشان کرد: متهم این پرونده در آخرین بازجویی‌ها قبل از انتقال به زندان مدعی شده که هنوز 3 نفر دیگر در لیست سیاه وی هستند و او قصد داشته آنها را نیز به قتل برساند و درصورتی که آزاد شود این کار را خواهد کرد.

کد خبر 88969

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز