همشهری آنلاین: تکواندو کاران ایرانی در پایان سومین روز مسابقات بین‌المللی تکواندو کره جنوبی 3 مدال طلا و یک نشان برنز دیگر این رقابت‌ها را از آن خود کردند

به گزارش واحد مرکزی خبر، در این رقابت‌ها برای تیم نیروهای مسلح کشورمان، سید محمد رفیعی با پیروزی در مقابل روسیه، برزیل، آذربایجان و کره جنوبی در فینال با حاضر نشدن حریف ایتالیایی مدال طلا گرفت.

مسعود حجی زواره دیگر نماینده ایران در این پیکارها با 2 پیروزی برابر فیلیپین و لائوس در مسابقه سوم نتیجه را به تکواندوکار آذربایجانی با حساب 7 بر 6 واگذار کرد و مدال برنز گرفت.

همچنین در مسابقات بخش زنان و در رده نوجوانان شیما خلیل ارجمندی با شکست دادن تکواندو کاران قزاقستان، بلغارستان و روسیه به مدال طلا رسید.

ریحانه نزهتی دیگر تکواندوکار کشورمان پس از 2 پیروزی مقابل مکزیک و افغانستان در آخرین مسابقه خود حریف مکزیکی را هم با نتیجه 2 بر یک مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

به این ترتیب تا پایان مسابقات امروز در رده نوجوانان، دینا پوریونس، شیما خلیل ارجمندی، ریحانه نزهتی، مریم شیرجهانی و حسام گل محمدی با (2 طلا) در مجموع 6 مدال طلای این مسابقات را برای تیم ایران کسب کرده‌اند.

شیرجهانی و پوریونس هم موفق به کسب 2 مدال نقره این رقابت ها برای ایران شده‌اند و 6 برنز را آیدا باقرپور، داود سلطانی، میلاد عباسیان، روح الله ابراهیمی، کاوه رضایی و رضا صفری از آن تیم تکواندو کشورمان کرده‌اند.

ضمن اینکه برای تیم تکواندو نیروهای مسلح ایران در این مسابقات رضا نادریان و سید محمد رفیعی دو مدال طلا ومسعود حجی زواره و سجاد خوش سیرت هم دو نشان برنز صاحب شده اند.

این مسابقات تا شنبه ادامه دارد.

کد خبر 88265

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز