همشهری آنلاین: تیم نوجوانان ایران در چهارمین روز از پیکارهای بین‌المللی تکواندو در کره جنوبی هشت مدال گرفت.

به گزارش واحد مرکزی خبر در این رقابت‌ها علی ساعدی فر که در دور نخست استراحت داشت، در مبارزه با تکواندو کاران جمهوری آذربایجان و روسیه موفق به شکست آنان شد و در فینال هم رقیب کانادایی خود را با نتیجه شش بر یک مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

محمد امامی هم در دور نخست با حاضر نشدن حریف مغربی خود، برنده اعلام شد و سپس در دیدار برابر نماینده تایوان یازده بر صفر به پیروزی رسید و در دور آخر هم در مصاف با تکواندو کار مکزیکی شش بر چهار شکست را پذیرفت و به مدال نقره دست یافت.

فرزاد ذوالقدری پس از پیروزی برابر تکواندوکاران مکزیک و فیلیپین، در مصاف با حریف تایوانی شش بر پنج مغلوب شد و مدال و نقره گرفت.

همچنین در بخش دختران پریشاد قربانی پس از شکست هشت بر صفر حریف آمریکایی، تکواندوکار روس را هم با نتیجه پنج بر چهار مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

فاطمه رضاییان پس از پیروزی برابر حریف تایلندی به حریف مکزیکی 7 به 6 نتیجه را واگذار کرد و نقره دریافت کرد.

نیره رستمی با پیروزی مقابل تکواندوکار سنگاپوری در دیدار دوم برابر نماینده تایوان در وقت طلایی شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد. همچنین الهام رحیمی با حاضر نشدن حریف مغربی، نقره گرفت.

 فاطمه روحانی برابر مکزیک 9 بر یک پیروز شد و در دومین مسابقه برابر تکواندوکار دیگری از مکزیک 9 بر یک مغلوب شد و به نشان برنز رسید.

بدین ترتیب در پایان مسابقات روز چهارم، امروز تیم تکواندو نوجوانان ایران دو طلا، پنَج نقره و سه برنز دیگر بدست آوردند.

ضمن اینکه در این روز تیم نیروهای مسلح ایران هم موفق به کسب یک مدال نقره دیگر این رقابت ها شد.

31 مرداد در پنجمین و آخرین روز این مسابقات افشین ساکت از تیم نیرو های مسلح، مهشید احمدی، میلاد کهنسال، محسن محمدی و احسان هریجانی از تیم تکواندو نوجوانان بر روی شیاپ چانگ خواهند رفت. 

کد خبر 88295

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز