مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: سخنگوی شهرداری تهران گفت: تلاش می‌شود تا 15 مرداد، طبق تاکید شهردار تهران، شرایط را برای تحویل برج میلاد به بهره‌بردار آماده کنیم

سید محمدهادی ایازی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اضافه کرد: بازدید از برج میلاد از زمان بهره‌برداری آزمایشی تاکنون با حدود روزانه هزار تا دو هزار نفر بازدیدکننده از گروه‌های خاص از جمله خانواده‌های شهدا، ‌ایثارگران، اساتید دانشگاه‌ها، دانشجویان و برخی میهمانان ویژه ادامه داشته است، اما هنوز اشکالاتی برای بازدید عمومی از برج میلاد وجود دارد که امیدواریم به زودی این اشکالات برطرف شود.

وی با تایید نامه شهردار تهران در مورد تحویل برج میلاد تا 15 مرداد ماه به بهره‌بردار، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم برخی اشکالات باقی مانده در مجموعه برج میلاد را تا 15 مرداد ماه طبق گفته شهردار تهران برطرف شود.

ایازی در پاسخ به این سوال که آیا مجموعه برج میلاد برای انجام فعالیت‌های شرکت میلاد آسمان به عنوان بهره‌بردار فراهم شده است یا نه؟ خاطرنشان کرد: در حال حاضر هنوز مسئولیت برج میلاد بر عهده یادمان سازه است و فعالیت‌های این شرکت هنوز به طور صد در صد نرسیده که بتواند پروژه را به طور کامل به بهره‌بردار تحویل دهد.

عضو هیئت مدیره شرکت یادمان سازه همچنین تصریح کرد: بازدید عمومی از برج میلاد از طریق فروش بلیت در محل و ثبت‌نام اینترنتی قطعا تا پایان تابستان شروع خواهد شد.

 اوایل مرداد ماه امسال، گلرخی ـ مدیرعامل شرکت میلاد آسمان به عنوان بهره‌بردار برج میلاد ـ از ارسال نامه‌ای توسط شهردار تهران در مورد تکمیل برج میلاد و تحویل آن به این شرکت تا 15 مرداد برای تسریع در روند بازدید عمومی از برج میلاد خبر داده بود.

 برج میلاد مهرماه سال گذشته با حضور شهردار تهران به بهره‌برداری آزمایشی رسید.

کد خبر 86778

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز