مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۲
۰ نفر

گروه شهری: مدیرعامل شرکت برج میلاد آسمان از آغاز بازدید عمومی شهروندان از برج میلاد خبر داد.

علی اکبر گلرخی با بیان این مطلب که برج میلاد یکی از جاذبه‌ها و نقاط دیدنی تهران و نماد پایتخت ایران به شمار می‌آید، افزود: براساس تدابیر شهردار تهران مبنی بر فراهم‌سازی‌ بستر بازدید عمومی شهروندان از برج میلاد همزمان با سالروز میلاد خجسته قائم آل محمد(عج)، این نوید تحقق یافت و از پانزدهم مرداد ماه جاری، شهروندان بازدید خود را از این برج زیبا و کم نظیر آغاز کردند.

وی ادامه داد: برج میلاد که سازه‌ای بی‌نظیر در ایران است، مورد توجه همگان بوده و از این‌رو مکانیسم ویژه‌ای برای بازدید از این برج فراهم شده است.

به گفته گلرخی، بازدید از برج میلاد براساس یک برنامه‌ریزی دقیق صورت می‌گیرد و اولویت نخست با آن دسته از شهروندانی است که اواخر سال گذشته توانسته‌اند از طریق اینترنت ثبت نام کنند و شمار آنان بالغ بر 186 هزار نفر است.

مدیرعامل شرکت برج میلاد آسمان گفت: بازدید از برج میلاد در حال حاضر طی روزهای یکشنبه و پنجشنبه انجام می‌شود اما  به‌تدریج و در آینده‌ای نزدیک، شهروندان خواهند توانست همه روزه از این سمبل ملی بازدید کنند.

وی همچنین با عنوان این مطلب که شهردار تهران، موضوع پروژه ملی برج را از نزدیک تحت نظارت دارد و بر پیشرفت عملیات اجرایی آن براساس برنامه زمان‌بندی شده تأکید می‌کند، افزود: با توجه به اجرای مراحل نهایی برج میلاد، ثبت نام از متقاضیان بازدید، منوط به پایان بازدید ثبت نام‌کنندگان مرحله نخست است.

به گفته گلرخی، دعوت از طریق ارسال پیامک به شهروندانی که قبلاً ثبت نام کرده‌اند صورت می‌گیرد و شهروندانی که پیامک دریافت کرده‌اند می‌توانند با تماس تلفنی، وقت بازدید بگیرند. شایان ذکر است داشتن کارت ملی برای بازدیدکنندگان الزامی است.

کد خبر 87892

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز