همشهری آنلاین: سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: می‌دانم تماشاگران این تیم تنها قهرمانی می‌خواهند.

زلاتکو کرانیکار سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس که سه شنبه شب به طور رسمی هدایت سرخپوشان را برعهده گرفت در گفتگو با  مهر، ضمن بیان مطلب فوق افزود: می‌دانم هواداران تیم فوتبال پرسپولیس به غیر از قهرمانی انتظار دیگری از این تیم ندارند و به همین دلیل تمام تلاشم را انجام خواهم داد تا ضمن ارائه زیباترین و هجومی‌ترین بازی‌ها به همراه این تیم، نتایج لازم را برای موفقیت هم کسب کنیم.

وی در مورد شناختش از تیم فوتبال پرسپولیس افزود: وقتی به من پیشنهاد هدایت این تیم داده شد، در مورد این تیم تحقیق کردم و متوجه شدم این تیم، یکی از بزرگترین و معروفترین تیم‌های آسیاست که این یکی از دلایلی بود که سرمربیگری این تیم را قبول کردم، همین مساله بود.

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: همچنین شنیده‌ام در زمان مسابقات این تیم، ورزشگاه معروف آزادی پر از تماشاگر می‌شود، من علاقه داشتم در چنین تیمی فعالیت کنم و سعی می‌کنم تیمی را به میدان بفرستم که با بازی زیبای خود، تماشاگران پر تعداد و علاقمند این تیم را خوشحال کند.

کزانیکار با بیان اینکه پنجشنبه به ایران می‌آید تا هدایت پرسپولیس را برعهده بگیرد، در پایان گفت: هدف من این است که پرسپولیس در مسابقات داخلی، بهترین و هجومی‌ترین بازی‌ها را از خود ارائه دهد تا همه از عملکردش لذت ببرند.

کد خبر 86009

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز